تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۷
کد خبر : 11150

واکنش نایب رئیس روئینگ آسیا به ترخیص قایق‌های مانده در گمرک

واکنش نایب رئیس روئینگ آسیا به ترخیص قایق‌های مانده در گمرک

به گزارش ایسنا، وحید مرادی در واکنش به اینکه قایق‌های خریداری شده رویینگ از شرکت چینی بعد از گذشت ۴ سال به فدراسیون تحویل داده شد، بیان کرد: سال ۱۳۹۶ بود که استارت خرید قایق‌ها زده شد و من به اتفاق آقای امینی رییس وقت فدراسیون سفری به چین داشتیم و قایق‌ها خریداری شد. آن

به گزارش ایسنا، وحید مرادی در واکنش به اینکه قایق‌های خریداری شده رویینگ از شرکت چینی بعد از گذشت ۴ سال به فدراسیون تحویل داده شد، بیان کرد: سال ۱۳۹۶ بود که استارت خرید قایق‌ها زده شد و من به اتفاق آقای امینی رییس وقت فدراسیون سفری به چین داشتیم و قایق‌ها خریداری شد. آن زمان مبالغی پرداخت شد و مبالغی دیگر هم قرار شد در دو تا سه نوبت حواله شود. بعد که آقای سهرابیان آمد، تلاش کرد قایق‌ها وارد ایران شوند اما مقررات داخلی و موانع و مشکلات مانع از تحویل زودتر قایق‌ها شدند. بدهی انباشته یک دهه قبل به گمرک و مشکلات دیگر سر راه قایقرانی بود اما در نهایت فدراسیون موفق شد بعد از گذشت ۴ سال قایق‌ها را تحویل بگیرد و امروز هم در محل انبار فدراسیون ترخیص شدند.

او ادامه داد: بیش از همه برای ورزشکاران خوشحال هستم و این اتفاق به ارتقا سطح کیفی آن‌ها کمک می‌کند. یک خبری هم همین‌جا عنوان می‌کنم و آن هم اینکه ایران درخواست میزبانی کاپ یک رویینگ آسیا را داده بود که ما آن را پذیرفتیم اما در صورتی قطعی شود در اردیبهشت شاهد برگزاری کاپ یک آسیا در ایران خواهیم بود.

مرادی در مورد اینکه تایلند اجازه حضور تیم ملی قایقرانی ایران را به مسابقات رویینگ قهرمانی آسیا نداد، تصریح کرد: در جلسه هیات رییسه کنفدراسیون آسیا، رئیس کنفدراسیون جلسه را با عذرخواهی از ایران شروع کرد و از من خواست به فدراسیون ایران این موضوع را منعکس کنم متاسفانه موضوع خارج از دست کمیته برگزاری مسابقات و کنفدراسیون آسیا بود. وزارت بهداشت تایلند اول دسامبر اعلام کرد شهروندان برخی کشورها از جمله ایران و عراق در صورتی که بخواهند وارد شوند، باید یک هفته قرنطینه شود و این دو روز قبل از اعزام تیم اعلام شد. هزینه زیادی شده بود و بچه‌ها تلاش کرده بودند اما واقعا موضوع از دست همه خارج شد.

او افزود: به هر حال در زمان کرونا این اتفاقات می‌افتد و ورزشکاران ما خیلی نباید تحت تاثیر این اتفاقات قرار بگیرند و انگیزه‌هایشان کم شود. باید با تمام توان برای بازی‌های آسیایی آماده شوند واقعا شاهد بودم که فدراسیون ایران تمام تلاشش را کرد که تیم به مسابقات اعزام شود اما متاسفانه کمیته برگزاری قادر به حل مشکل نبود.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.