تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۵
کد خبر : 40366

واکنش قدوس به گل زیبایش در لیگ جزیره

واکنش قدوس به گل زیبایش در لیگ جزیره

به گزارش ایسنا، در ادامه هفته نهم لیگ برتر فوتبال انگلیس، برنتفورد در خانه میزبان برنلی قعر جدولی بود که توانست با نتیجه ۳ بر صفر این تیم را شکست دهد و تا رده چهاردهم بالا بیاید. برنلی نیز با ۴ امتیاز در رده هجدهم قرار گرفت. در این دیدار سامان قدوس، هافبک ایرانی برنتفورد

به گزارش ایسنا، در ادامه هفته نهم لیگ برتر فوتبال انگلیس، برنتفورد در خانه میزبان برنلی قعر جدولی بود که توانست با نتیجه ۳ بر صفر این تیم را شکست دهد و تا رده چهاردهم بالا بیاید. برنلی نیز با ۴ امتیاز در رده هجدهم قرار گرفت. در این دیدار سامان قدوس، هافبک ایرانی برنتفورد در دقیقه ۸۴ به میدان آمد و با سوپرگلی زیبا، گل سوم تیمش را وارد دروازه مهمان کرد.
گل‌های دیگر برنتفورد را در این دیدار، یان ویسا و برایان امبوئمو به ثمر رساندند و برنلی از دقیقه ۷۸ با اخراج کونو رابرتس ۱۰ نفره به کار خود ادامه داد.
سامان قدوس درباره گلی که توانست به ثمر برساند گفت: کریستین نورگارد چند گام به سمت دروازه حریف برداشته بود، او همه را فریب داد، سپس یک سانتر خوب  کرد و من حرکت توپ را خیلی خوب حدس زدم و به نوعی لمس توپ خوبی داشتم  و احساس کردم می‌توانم یک ضربه خوب به سمت دروازه‌ بزنم. خوشبختانه، این‌طور بود و توانستم توپ را وارد دروازه کنم.
ببینید:
پیروزی برنتفورد با گل استثنایی قدوس
او درباره رفتنش به جایگاه هواداران نیز گفت: آن گوشه ورزشگاه همیشه جایی است که من در آن‌ جا گرم می‌کنم و وقتی به آن‌جا می‌روم همیشه برایم کف می‌زنند، بنابراین فقط می‌خواستم محبت هواداران را جبران کنم. جشن گرفتن با آن‌ها در آن گوشه برنامه من بود.
قدوس درباره ورودش به زمین و انتظار سرمربی از او نیز گفت: من به عنوان هافبک نگهدارنده توپ وارد زمین شدم و فقط سعی می‌کردم توپ را نگه دارم. ما یک بازیکن  بیش‌تر از آن‌ها داشتیم. البته توماس (سرمربی برنتفورد) همیشه می‌خواهد برای زدن گل پیش برویم.  
این اولین گل سامان قدوس در رقابت‌های این فصل لیگ برتر انگلیس بود. او شمار گل‌هایش را در لیگ برتر انگلیس به عدد دو برساند. در مجموع سامان قدوس ۳۶ بازی در لیگ برتر انجام داده و موفق به زدن دو گل شده است. او در تابستان قراردادش با برنتفورد به پایان رسید ولی بار دیگر قرارداد جدیدی را با این تیم امضا کرد و در انگلیس ماند. 
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.