تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۴
کد خبر : 36218

واکنش شرکت برق تهران نسبت به قطع برق آکادمی ملی المپیک

واکنش شرکت برق تهران نسبت به قطع برق آکادمی ملی المپیک

به گزارش ایسنا، علی داودی نایب قهرمان المپیک توکیو نسبت به خاموش بودن چیلرها در آکادمی ملی المپیک گلایه داشت و فرهاد صدر رییس آکادمی کلی المپیک هم نسبت به این مساله پاسخ داد. صدر در گفت‌وگو با ایسناگفت: مشکل در سیستم آکادمی ملی المپیک نیست بلکه سطح کشور درگیر گرمای حاد است. اگر برق

به گزارش ایسنا، علی داودی نایب قهرمان المپیک توکیو نسبت به خاموش بودن چیلرها در آکادمی ملی المپیک گلایه داشت و فرهاد صدر رییس آکادمی کلی المپیک هم نسبت به این مساله پاسخ داد.
صدر در گفت‌وگو با ایسناگفت: مشکل در سیستم آکادمی ملی المپیک نیست بلکه سطح کشور درگیر گرمای حاد است. اگر برق را قطع نکنند، افت ولتاژ اتفاق می‌افتد و کشش وسایل سرمایشی برای خنک کردن کم می‌شود. در آکادمی ملی المپیک از چیلر استفاده می‌شود و به دلیل افت ولتاژ، باد گرم می‌زند. زمانی هم که برق قطع می‌شود، ژنراتور تنها روشنایی را حفظ می‌کند و کشش روشن نگه داشتن چیلرها را ندارد.
بیشتر بخوانید:
پاسخ به خاموش‌شدن چیلرها در هتل آکادمی‌ملی المپیک
روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ جوابیه را در واکنش به صحبت های رییس آکادمی ملی المپیک ارائه داد  که به شرح زیر است:
با سلام
احتراما بازگشت به خبر درج شده در بخش سرویس ورزشی آن خبرگزاری به تاریخ ۱۶ مرداد ۱۴۲۰ با عنوان پاسخ به خاموش شدن چیلرها در هتل آکادمی ملی المپیک ارائه توضیحات ذیل از سوی این شرکت ضروری است.
خواهشمند است دستور فرمایید پاسخ ارائه شده را در همان صفحه جهت آگاهی خوانندگان منتشر فرمایند. به دلیل افزایش مصرف برق مجموعه ورزشی انقلاب و آکادمی ملی المپیک طی سال گذشته درخواست افزایش قدرت انشعاب برق توسط آن مجموعه ثبت شده اما پیگیری‌های لازم جهت طی مراحل اداری و فنی این درخواست از سوی مشترک مزبور صورت نگرفته است.
شایان ذکر است هیچ گونه اختلال یا محدودیتی در تامین انرژی شبکه برق تغذیه کننده این مجموعه وجود نداشته و به منظور تامین برق مصرفی مورد نیاز ضروری است افزایش قدرت قراردادی انشعاب برق از سوی مشترک، پیگیری شود شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ مفتخر است به عنوان تامین کننده برق مورد نیاز بیش از ۴ میلیون و ۶۰۰ هزار مشترک شهر تهران شایسته ترین خدمات را به هموطنان ساکن پایتخت ارائه دهد.
در این راستا پایداری شبکه توزیع برق و کیفیت توان ارائه شده در تمام شبانه روز به صورت لحظه ای در حال رصد و پایش است تا کوچکترین اختلالی در تامین برق شهروندان تهرانی ایجاد نشود.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.