تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۹
کد خبر : 40627

واکنش سرمربی تیم والیبال ارومیه به حرکت عجیب محمد موسوی+ فیلم

واکنش سرمربی تیم والیبال ارومیه به حرکت عجیب محمد موسوی+ فیلم

به گزارش ایسنا، هفته دوم لیگ برتر والیبال مردان چهارشنبه، سوم آبان برگزار شد و در یکی از مسابقه‌های این هفته تیم شهرداری ارومیه میزبان شاگردان بهروز عطایی در فولاد سیرجان ایرانیان بود که با پیروزی سه بر یک فولاد به پایان رسید.   در یکی از صحنه‌های این بازی زمانی که داور مسابقه امتیاز

به گزارش ایسنا، هفته دوم لیگ برتر والیبال مردان چهارشنبه، سوم آبان برگزار شد و در یکی از مسابقه‌های این هفته تیم شهرداری ارومیه میزبان شاگردان بهروز عطایی در فولاد سیرجان ایرانیان بود که با پیروزی سه بر یک فولاد به پایان رسید.  
در یکی از صحنه‌های این بازی زمانی که داور مسابقه امتیاز را به تیم شهرداری  ارومیه داد، محمد موسوی کاپیتان تیم ملی و همچنین تیم فولاد در اعتراض به رای داور حرکات عجیبی انجام داد و به زمین ارومیه وارد شد.  
جهانگیر سیدعباسی، سرمربی تیم ارومیه در این مورد به ایسنا گفت: به هر حال بازیکن است و تحت فشار قرار می‌گیرد. اینکه به داخل زمین ما آمد خیلی جالب نبود اما بازیکن در آن شرایط تحت فشار قرار می‌گیرد و به نظرش داور اشتباه سوت زده است. البته داوری بازی دیروز بسیار خوب بود و فکر می‌کنم غیر از آن مورد که تیم فولاد اعتراض داشت، عملکرد خوب بود و آرا را پذیرفتیم. یک مورد مهم حس کردیم به ضرر ما سوت زد که اعتراض چندانی نشد چون دو اشتباه برای یک بازی چهار گیمه طبیعی است.  
او در واکنش به اینکه از محمد موسوی با تجربه زیادی که دارد توقع می‌رود در شرایط حساس خود را کنترل کند و چنین رفتاری نداشته باشد، بیان کرد: ممکن است هر بازیکنی در هر سطحی تحت تاثیر فشار مسابقه قرار بگیرد. در ست سوم و چهارم بازی خیلی نزدیک بود و رالی‌های طولانی مدتی اتفاق افتاد که بازیکنان بعد از هر رالی بخاطر خستگی زمین می‌افتادند. بازیکن از نظر بدنی و روانی تحت فشار است و ممکن است اعتراضی هم داشته باشد.  
سیدعباسی در مورد اعتراضات به داوی در لیگ ایران گفت: فدراسیون باید فشار بیشتری در زمینه بکارگیری ویدئو چک داشته باشد. این سیستم چهار بار در دنیا عوض شده اما ما هنوز سیستم اول را هم نداریم. اگر قرار است والیبال ما بین قدرت‌های برتر جهان باشد باید لیگ و سخت افزارمان هم در آن سطح باشد.  
او در مورد شکست مقابل فولاد در هفته دوم لیگ بیان کرد: تیم فولاد چند بازیکن ملی‌پوش دارد و مدعی قهرمانی است. ست اول عملکرد خوبی نداشتیم اما بچه‌های ما از ست دوم رقابت خوبی انجام دادند و در ست سوم و چهارم فوق‌العاده بودند. انتظاری که داشتم را برآورد کردند اما از نظر توان فنی زورمان به فولاد نرسید. از بازیکنانم راضی هستم. روند کار ما نسبت به بازی اول بهتر بود. امیدوارم این روند را حفظ کنیم  و به هماهنگی خوبی برسیم. ما فقط دو بازی تدارکاتی داشتیم و به هاهنگی و انسجام تیمی بیشتری نیاز داریم.  
او با بیان اینکه ارزیابی مسابقات در ۴، ۵ هفته اول خیلی سخت است اما امسال به غیر از سه، چهار تیم، بقیه تیم‌ها رقابت نزدیکی دارند، تاکید کرد: این موضوع به کیفیت لیگ کمک می‌کند. امیدوارم سازمان لیگ ویدئوچک را برای همه تیم‌ها اجباری کند و اجازه ندهد اعتراضات به داوری و حاشیه‌هایی که در برخی مسابقات اتفاق می‌افتد،  لیگ را تحت تاثیر قرار بدهد. 

انتهای پیام 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.