تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۱
کد خبر : 39820

واکنش جهاد اسلامی به اتهام‌پراکنی بلینکن علیه مقاومت فلسطین

واکنش جهاد اسلامی به اتهام‌پراکنی بلینکن علیه مقاومت فلسطین

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد: تشبیه مقاومت به گروهک داعش از سوی آمریکا  به منزله چراغ سبزی به اسرائیل برای قتل‌عام مردم ما در غزه است. شبکه الجزیره به نقل از این جنبش تاکید کرد: ما از نیروهای بیدار خود در امت عربی و

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد: تشبیه مقاومت به گروهک داعش از سوی آمریکا  به منزله چراغ سبزی به اسرائیل برای قتل‌عام مردم ما در غزه است.
شبکه الجزیره به نقل از این جنبش تاکید کرد: ما از نیروهای بیدار خود در امت عربی و اسلامی می‌خواهیم که تسلیم تروریسم آمریکایی نشوند.
بنا بر این گزارش، وزیر خارجه آمریکا ‌و «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در یک نشست خبری در تل‌آویو بار دیگر بدون دلیل قانع‌کننده، جنبش حماس را به قتل غیرنظامیان متهم کردند.
بلینکن در این نشست خبری مدعی شد آنچه جنبش حماس انجام داد «وحشتناک است و اقدامات حماس علیه اسرائیلی ما را به یاد جنایت‌های گروهک داعش می‌اندازد».
نتانیاهو در این نشست مدعی شد که تفاوتی میان گروهک داعش و جنبش حماس وجود ندارد و هر دو گروهک تروریستی هستند.
این اظهارات در حالی است که رژیم صهیونیستی در چند روز گذشته، مردم غزه را آماج حملات خود قرار داده و این حملات تاکنون جان ۱۳۰۰ غیرنظامی را گرفته است.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.