تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۱
کد خبر : 1434

محکومیت گسترده اولین عملیات پیوند عضو میان امارات و رژیم صهیونیستی

محکومیت گسترده اولین عملیات پیوند عضو میان امارات و رژیم صهیونیستی

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری الجزیره، فعالان شبکه‌های اجتماعی ویدیویی از سه عملیات انتقال و پیوند کلیه میان امارات و رژیم صهیونیستی را به اشتراک گذاشتند که به صورت همزمان دو عمل در اراضی اشغالی و یک عمل در امارات انجام شدند. خبرنگاران و فعالان ضمن مخالفت با این اقدام که

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری الجزیره، فعالان شبکه‌های اجتماعی ویدیویی از سه عملیات انتقال و پیوند کلیه میان امارات و رژیم صهیونیستی را به اشتراک گذاشتند که به صورت همزمان دو عمل در اراضی اشغالی و یک عمل در امارات انجام شدند.

خبرنگاران و فعالان ضمن مخالفت با این اقدام که در آن امارات از مرحله عادی‌سازی به اهدای زندگی و اهدای عضو به اسرائیلی‌هایی که سرزمینی عربی را اشغال کرده‌اند، رسیده، تاکید کردند، این حرکت مسیر را برای استفاده گسترده‌تر رژیم صهیونیستی از کشورهای عربی فراهم می‌کند.

کاربران توییتر نیز تاکید کردند: شعار “نجات جان‌ها که امارات و رژیم صهیونیستی در این حرکت سر می‌دهند، هرگز این حقیقت را مخفی نخواهد کرد که در زندان‌های اسرائیلی اسرای بیماری وجود دارند که بدون هیچ گناهی رها شده‌اند تا بمیرند و این اقدام هرگز باعث فراموشی این مساله نمی‌شود که در فلسطین صدها کودک عامدانه و با خونسردی به دست سربازان اسرائیلی کشته شدند بدون اینکه این سربازان محاکمه شوند.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.