تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۹
کد خبر : 36057

معرفی روسای شورای شهر انزلی و آستارا

معرفی روسای شورای شهر انزلی و آستارا

امروز در هشتادو نهمین جلسه علنی شورای اسلامی بندرانزلی که با موضوع انتخاب هیأت رییسه جدید شورای اسلامی در محل این شورا برگزار شد، شعبان جعفری با ۵ رای و ۲ رای سفید از ۷ رای مأخوذه به عنوان رییس شورای اسلامی شهر بندرانزلی انتخاب شد. همچنین در این انتخابات سید ابراهیم مرتضوی به عنوان

امروز در هشتادو نهمین جلسه علنی شورای اسلامی بندرانزلی که با موضوع انتخاب هیأت رییسه جدید شورای اسلامی در محل این شورا برگزار شد، شعبان جعفری با ۵ رای و ۲ رای سفید از ۷ رای مأخوذه به عنوان رییس شورای اسلامی شهر بندرانزلی انتخاب شد.
همچنین در این انتخابات سید ابراهیم مرتضوی به عنوان نایب رئیس، مه سیما نصیری به عنوان خزانه دار، محمدرضا بدیعی فر به عنوان منشی همچنین محمدرضا صفری نیز به عنوان سخنگوی شورای اسلامی شهر بندر انزلی انتخاب شدند.
گفتنی است این انتخابات در راستای اجرای ماده ۱۸ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران و با حضور هفت عضو شورای اسلامی شهر بندرانزلی همچنین معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار بندر انزلی در محل این شورا برگزار شد.
همچنین انتخابات هیئت رئیسه جدید سال سوم شورای اسلامی شهر آستارا در دور ششم امروز با حضور اعضای شورای اسلامی این شهر مرزی برگزار شد.
هیئت رئیسه یادشده شامل رئیس، نایب رئیس، خزانه‌دار، منشی و سخنگوی شورای اسلامی این شهر با رای اعضا انتخاب و معرفی شدند.
در جلسه انتخاب، پس از رای‌گیری، محمدرضا صفرخواه با چهار رای به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر آستارا انتخاب و معرفی شد.
در این رای گیری داخلی عادل نیرودل با هفت رای به عنوان نایب رئیس شورا، وحید ودودی با هفت رای اعضای شورا به عنوان خزانه دار، یاشین کمالی با هفت رای به عنوان سخنگوی شورای اسلامی شهر آستارا و فرهاد قنایی با پنج رای موافق به عنوان منشی نیز انتخاب شدند.
به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، شهرستان مرزی بندر آستارا با حدود ۹۶ هزار نفر جمعیت در شمال غربی استان گیلان واقع شده و شورای اسلامی مرکز آن(شهر آستارا) دارای هفت عضو اصلی است و پنج نفر آنها دارای مسئولیت و دو نفر عضو عادی هستند.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.