تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۸
کد خبر : 34586

واکنش بوکسور تیم ملی به حواشی انتخابی‌ها

واکنش بوکسور تیم ملی به حواشی انتخابی‌ها

شاهین موسوی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره خط خوردنش از لیست اردونشینان تیم ملی بوکس ایران برای حضور در اردوها،‌ توضیح داد: برگزاری مسابقات انتخابی در تیم ملی یک رویه کاملا درست است که همه باید به آن احترام بگذارند. بنده هم بدون هیچ اعتراضی به مسابقات انتخابی احترام قائل هستم. به همن دلیل با

شاهین موسوی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره خط خوردنش از لیست اردونشینان تیم ملی بوکس ایران برای حضور در اردوها،‌ توضیح داد: برگزاری مسابقات انتخابی در تیم ملی یک رویه کاملا درست است که همه باید به آن احترام بگذارند. بنده هم بدون هیچ اعتراضی به مسابقات انتخابی احترام قائل هستم. به همن دلیل با کمال میل در این مسابقات شرکت کردم.
او ادامه داد: به دلیل اینکه در بازی‌های آسیایی وزن ۷۵ کیلوگرم وجود ندارد، بنده تصمیم گرفتم یک وزن بالاتر  یعنی در ۸۰ کیلوگرم مسابقه دهم که در این وزن نفر اول تیم ملی میثم قشلاقی است. سالار رادمرد و حسین میراحمدی دیگر نفراتی هستند که در این وزن حضور داشتند و به همین دلیل باید با آن‌ها انتخابی برگزار می‌کردم که چند وقت پیش دست رادمرد دچار شکستگی شد و از آن رو من با میراحمدی مبارزه کردم.
دارنده مدال برنز آسیا افزود: در مبارزه با میراحمدی به پیروزی رسیدم و در مبارزه دومم که مقابل رادمرد که چند روز قبل برگزار شد هم از نظر خودم و نفرات حاضر در سال، حتی حراست حاضر در سالن پیروز بودم! در اقدامی عجیب اما داوران ۳ – ۲ رای به باخت بنده دادند که همه حاضرین هم متعجب شدند!

بیشتر بخوانید:                           حاشیه در انتخابی تیم ملی بوکس؛‌ ناداوری در مبارزه موسوی؟

او تاکید: وقتی از رینگ پایین آمدم همه در سالن می‌گفتند چرا بازنده معرفی شدی که خودم هم دلیل این موضوع را نمی‌دانستم!
شاهین موسوی با بیان اینکه همه باید به مسابقات انتخابی احترام بگذارند، توضیح داد: آن زمان که برای قهرمانی آسیای گذشته در زمان سرمربیگری آقای استکی آماده می‌شدیم، من در تایلند مبارزه حرفه‌ای داشتم و با آن شرایط به محض ورود به ایران، برای برگزاری مسابقه انتخابی وارد اردو شدم تا حق کسی ضایع نشود. به نظرم همه بوکسورها باید به انتخابی‌ها احترام بگذارند.
او در پاسخ به این سوال که اکنون باید او را حذف شده از تیم ملی دانست؟ توضیح داد: طبق صحبت‌هایی که کادرفنی با بنده داشتند، قرار است یک انتخابی دیگر داشته باشم که باید دید آن مبارزه با رادمرد خواهد بود یا قشلاقی. به هر حال انتخاب ملی‌پوشان باید از این روش باشد و هر نتیجه‌ای کسب شود قابل احترام است.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.