تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۷
کد خبر : 36408

واکنش اداره کل ورزش تهران به انتقاد شمشیربازان

واکنش اداره کل ورزش تهران به انتقاد شمشیربازان

کرمعلی ایرجی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره انتقاد ملی پوشان شمشیربازی استان تهران در خصوص کمبود امکانات و تجهیزات اظهار کرد: استان تهران پایین ترین سرانه ورزشی را دارد و تمام هیات‌ها دچار مشکلاتی هستند و شرایط مناسبی ندارند. البته با توجه به محدودیت‌هایی که اکثر هیات‌ها دارند سعی کردیم فضا را در اختیار هیاتی

کرمعلی ایرجی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره انتقاد ملی پوشان شمشیربازی استان تهران در خصوص کمبود امکانات و تجهیزات اظهار کرد: استان تهران پایین ترین سرانه ورزشی را دارد و تمام هیات‌ها دچار مشکلاتی هستند و شرایط مناسبی ندارند. البته با توجه به محدودیت‌هایی که اکثر هیات‌ها دارند سعی کردیم فضا را در اختیار هیاتی قرار دهیم که می‌خواهد فعالیتی برای ورزشکاران انجام دهد. بنابراین با توجه به این که طی یک سال و نیم گذشته یکی از سالن‌های استاندارد و فنی این رشته در اختیار هیات شمشیربازی بوده اما استفاده بهینه‌ای از آن صورت نگرفته بود. جهت استفاده بهتر از این سالن با درخواست هیات پزشکی و برای خدمات رسانی بهتر به ورزشکاران این سالن در اختیار هیات پزشکی قرار گرفت.
وی گفت: ملی پوشان شمشیربازی استان تهران نه تنها خانه به دوش نبوده بلکه دو مکان در اختیار هیئت شمشیربازی استان تهران قرار دارد که طی نشستی که با رییس و دفتر فدراسیون شمشیربازی برای رفع مشکلات ملی پوشان این رشته داشتیم تصمیمات لازم اتخاذ و به زودی مشکلات آن ها مرتفع خواهد شد.
ایرجی در پایان با اشاره به این که نگاه حمایتی به ورزشکاران استان تهران داریم، تصریح کرد: سعی داریم با رفع مشکلات و کمبودهایی که ملی پوشان رشته شمشیربازی استان تهران دارند شرایطی فراهم کنیم که دغدغه و نگرانی برای پیگیری تمرینات خود نداشته باشند، البته در  این زمینه مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران نیز حمایت لازم را از ملی پوشان این رشته خواهد داشت.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.