تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶
کد خبر : 42911

هیچ رشته‌ای در هانگژو عالی نبود!

هیچ رشته‌ای در هانگژو عالی نبود!

به گزارش ایسنا، در مجمع سالانه کمیته ملی المپیک که صبح سه‌شنبه برگزار شد، عملکرد رشته‌ها در بازی‌های آسیایی هانگژو به چهار  گروه تقسیم‌بندی شد و از آن‌جا که هیچ رشته‌ای در این مسابقات عملکرد عالی نداشت، بنابراین گروه‌ها از خیلی خوب تقسیم‌بندی شدند. طبق اعلام مناف هاشمی، دبیرکل کمیته ملی المپیک تقسیم‌بندی عملکرد رشته‌ها

به گزارش ایسنا، در مجمع سالانه کمیته ملی المپیک که صبح سه‌شنبه برگزار شد، عملکرد رشته‌ها در بازی‌های آسیایی هانگژو به چهار  گروه تقسیم‌بندی شد و از آن‌جا که هیچ رشته‌ای در این مسابقات عملکرد عالی نداشت، بنابراین گروه‌ها از خیلی خوب تقسیم‌بندی شدند.
طبق اعلام مناف هاشمی، دبیرکل کمیته ملی المپیک تقسیم‌بندی عملکرد رشته‌ها به شرح زیر است: خیلی خوب: کشتی، والیبال، صخره نوردی، شطرنج، ووشو، کوراش و ژیمناستیک خوب: دوومیدانی، کاراته، اسکیت، تنیس روی میز و دوچرخه‌سواری متوسط: تکواندو، وزنه‌برداری، کبدی، شمشیربازی و قایقرانی انتظار نتیجه بهتر: در گروه چهار دو تحلیل وجود داشت برخی معتقد بودند که آن‌ها ضعیف هستند اما با جمع‌بندی که با رئیس کمیته ملی المپیک داشتیم به این نتیجه رسیدیم که با نگاه به آینده آن‌ها را به عنوان رشته‌های دور از انتظار یاد کنیم. این رشته‌ها شامل تیروکمان، هندبال، بوکس، سوارکاری، تیراندازی، بسکتبال، بدمینتون، جودو، جوجیستو، فوتبال، تنیس، شنا و شیرجه بودند.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.