تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴
کد خبر : 41091

هنوز ابتدای راهیم/ دغدغه‌ام صعود به لیگ برتر است

هنوز ابتدای راهیم/ دغدغه‌ام صعود به لیگ برتر است

تیم فوتبال خیبر با حضور حدود ۹۰۰۰ تماشاگر در ورزشگاه تختی خرم‌آباد توانست در دیداری حساس و تماشایی سایپا را با یک گل شکست دهد و رضا مهاجری از این استقبال هواداران تقدیر کرد. وی که در جمع خبرنگاران حاضر شده بود، بیان کرد: این تماشاگران خون‌گرم از دقیقه یک تا پایان این بازی یک

تیم فوتبال خیبر با حضور حدود ۹۰۰۰ تماشاگر در ورزشگاه تختی خرم‌آباد توانست در دیداری حساس و تماشایی سایپا را با یک گل شکست دهد و رضا مهاجری از این استقبال هواداران تقدیر کرد.
وی که در جمع خبرنگاران حاضر شده بود، بیان کرد: این تماشاگران خون‌گرم از دقیقه یک تا پایان این بازی یک صدا تیم محبوب شهر خود را تشویق کردند که جا دارد از آنها تشکر کنم. این نوع حضور و تشویق انگیزه ما و بچه‌ها را دوچندان می‌کند.
مهاجری با تاکید بر اینکه در هر بازی سعی می‌کنیم درصد غافلگیری و اشتباهاتمان را کمتر و کمتر می‌کنیم، اضافه کرد: تیم همدل و خوبی داریم و در این بازی نیز مالک بی چون و چرای زمین بودیم و خدارا شکر می‌کنم مزد تلاشمان را در حضور این همه تماشاگر گرفتیم.
سرمربی خیبر خرم‌آباد اضافه کرد: در هر بازی و با توجه به شرایط تغییراتی را در خطوط مختلف تیممان انجام می‌دهیم، تمامی بازیکنان هدفشان کمک به همدیگر در جهت کسب بهترین نتیجه برای خیبر است.
وی با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم روندی که را شروع کرده‌ایم ادامه بدهیم، افزود: هنوز ابتدای راهیم و اتفاق خاصی نیفتاده، انتظار من کسب نتیجه همانند این بازی در بازی‌های آینده است.
مهاجری به بازی و بحث فنی نیز اشاره و اضافه کرد: مقابل تیم باسابقه، با امکانات و مدعی سایپا قرار گرفتیم و علیرغم احترامی که برایشان قائلم توانستیم ۹۰ دقیقه بازی قابل قبولی انجام دهیم و موقعیت چندانی به آنها ندهیم.
این سرمربی و تیمش که با پیروزی برابر سایپا به صدر جدول رسیده‌اند از زحمات و حمایت‌های دکتر عبدی مالک باشگاه خیبر تشکر کرد و صحبت‌هایش را این چنین ادامه می‌دهد که در مقابل دفاع فشرده‌ی تیم سایپا بازیکنانم فوق‌العاده بودند و موقعیت‌های زیادی خلق کردیم. چیزی که به دل من می‌ماند فرصت سوزی‌های زیادی است که در این بازی داشتیم.
وی خیبر را یکی از تیم‌های با اصالت فوتبال ایران اعلام کرد و گفت: بازی بدون نقصی را مقابل سایپا به نمایش گذاشتیم ولی حق ما پیروزی بیشتر از یک گل بود، این پیروزی را به هواداران خیبر چه در لرستان و چه در سایر استان‌ها تبریک می‌گویم.
سرمربی خیبر در خصوص داوری این دیدار و اعتراضات مکرر کادر فنی تیم سایپا به قضاوت این مسابقه گفت: باید به تصمیمات داور احترام بگذاریم ما نیز در چند هفته از تصمیمات داوری متضرر شدیم ولی به آنها احترام گذاشتیم. اشتباهات وجود دارد.
مهاجری می‌گوید: تصمیمات داوری هیچ نقشی در نتیجه بازی نداشت، نباید این نتیجه و زحمات بچه‌های خیبر را تحت شعاع مسائل دیگر قرار بدهیم باید قبول کنیم تیم ما تیم برتر زمین بود.
وی در خصوص اینکه انتظارات از خیبر بالا رفته و هواداران صعود به لیگ برتر را از کادر فنی مطالبه می‌کنند، این چنین پاسخ داد که فشاری را که الان در لیگ یک دارم و تحمل می‌کنم در لیگ برتر نداشتم اینکه هر بازی باید گل بزنی و گل نخوری برنده بازی باشی باعث ایجاد فشار بر مربی و حتی بازیکن می‌شود و در شرایطی که تماشاگران انتظار پیروزی از ما دارند فشار روی بازیکن زیاد است و وظیفه ماست که این فشارها از روی بازیکن برداریم.
سرمربی خیبر با بیان اینکه جایگاه فعلی خیبر باید تداوم داشته باشد، به بازی هفته تیمش نیز اشاره کرد و افزود: بازی برابر دریای بابل به مراتب سخت‌تر از بازی برابر سایپاست.
وی در خصوص اینکه تیم‌هایی مانند ملوان، نفت آبادان، تراکتور و ماشین‌سازی تبریز، نساجی، ابومسلم و خیبر شناسنامه فوتبال ایران و یک فرهنگ هستند، در خاتمه گفت: تمام دغدغه من صعود خیبر به لیگ برتر است ولی قولی هم به کسی ندادم. بازیکنان و کادر فنی تمام وجودمان را گذاشتیم که دل هواداران را شاد کنیم.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.