تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۸
کد خبر : 31706

هاشمی: در انتخاب سرمربی امید اختلاف کوچکی وجود دارد

هاشمی: در انتخاب سرمربی امید اختلاف کوچکی وجود دارد

به گزارش ایسنا، مناف هاشمی پس از پایان جلسه ستاد عالی بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی بیان کرد: در جلسه ستاد عالی بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی امروز  دو موضوع در دستور کار بود که یکی از آنها مربوط به کمیته ملی پارالمپیک در خصوص ثبت نام‌ها و سایر موارد در این بخش صحبت شد و گزارش کاملی

به گزارش ایسنا، مناف هاشمی پس از پایان جلسه ستاد عالی بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی بیان کرد: در جلسه ستاد عالی بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی امروز  دو موضوع در دستور کار بود که یکی از آنها مربوط به کمیته ملی پارالمپیک در خصوص ثبت نام‌ها و سایر موارد در این بخش صحبت شد و گزارش کاملی را همکارانم در دبیرخانه کمیته ملی پارالمپیک و همچنین کارگری توضیحاتی را دادند. پس از این توضیحات، سجادی وزیر ورزش هم دستور داد تا جمع بندی های دقیق تری صورت بگیرد و رشته هایی که در آن‌ها شانس کسب مدال داریم به صورت انگیزشی تقویت کنیم و شرایط خودمان را برای حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو آماده کنیم. 
او ادامه داد: نکته دومی که در دستور کار بود بحث تیم ملی فوتبال امید بود و با توجه به این که در جلسه گذشته هم مطرح شده بود که اگر فدراسیون فوتبال برنامه ای برای بازی‌های آسیایی ندارد اعلام کند. من،خسروی وفا و معاون قهرمانی وزیر ورزش و جوانان در این خصوص گزارشاتی را به وزیر ورزش دادیم که طی سه ، چهار ماه گذشته چهار جلسه رسمی با فدراسیون فوتبال داشتیم. آخرین جلسه هم با حضور تاج رییس فدراسیون و امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال بود.
هاشمی همچنین گفت: در این جلسه بحث به سمت و سویی رفت که قرار شد فدراسیون در یک هفته سرمربی تیم ملی امید را معرفی کند. یک اختلاف کوچک احتمالا در بحث انتخاب سرمربی وجود دارد و فدراسیون فوتبال باید این موضوع را شفاف سازی کند. فدراسیون فوتبال اعلام کرد که جلسات مشترکی را بین آقای قلعه نویی و کاشانی می گذارند تا بتوانند به انتخاب سرمربی برسند و تیم خودشان را آماده کنند. ما محدودیت زمانی برای ثبت نام ها داریم و تا 30 اردیبهشت آخرین ثبت نام ها را انجام می‌دهیم.
ادامه دارد…

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.