تاریخ انتشار : شنبه ۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۷
کد خبر : 45863

استرالیا و کانادا هم کمک مالی به «آنروا» را تعلیق کردند

استرالیا و کانادا هم کمک مالی به «آنروا» را تعلیق کردند

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، پیش‌تر هم ایالات متحده روز جمعه اعلام کرد که تمام کمک‌های مالی آینده آنروا را در مرکز توزیع کمک‌ها به غیرنظامیان در نوار غزه و زیر آتش جنگ رژیم صهیونیستی به حالت تعلیق در می‌آورد. امروز شنبه، پنی ونگ، وزیر امور خارجه استرالیا گفت از اتهامات وارده

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، پیش‌تر هم ایالات متحده روز جمعه اعلام کرد که تمام کمک‌های مالی آینده آنروا را در مرکز توزیع کمک‌ها به غیرنظامیان در نوار غزه و زیر آتش جنگ رژیم صهیونیستی به حالت تعلیق در می‌آورد.
امروز شنبه، پنی ونگ، وزیر امور خارجه استرالیا گفت از اتهامات وارده به آنروا «عمیقاً نگران» است: ما با شرکای خود صحبت می‌کنیم و به طور موقت پرداخت بودجه را متوقف خواهیم کرد.
به نقل از لوریان لوژور، احمد حسین، وزیر توسعه بین‌الملل کانادا روز جمعه اعلام کرد که «کانادا به طور موقت تمام کمک‌های مالی اضافی به آنروا را به حالت تعلیق درآورده است، درحالی‌که کانادا تحقیقات کاملی را در مورد این اتهامات انجام می‌دهد. کانادا این اتهامات را بسیار جدی می‌گیرد.»
پیش از این جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اقدامات تحریک‌آمیز رژیم صهیونیستی علیه موسسات امدادرسان سازمان ملل را به شدت محکوم کرد.
براساس گزارش خبرگزاری فلسطینی «وفا»، جنبش حماس از سازمان ملل خواست تا تسلیم باج‌خواهی‌ها و تهدیدات رژیم اشغالگر و تلاش‌های این رژیم برای قطع شریان‌های زندگی ملت فلسطین نشود.
این جنبش در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما به شدت کمپین تحریک‌آمیز اسرائیل علیه نهادهای سازمان ملل را محکوم می‌کنیم که به آرامش مردم ما که در معرض نسل کشی هستند کمک می‌کنند.
حماس ادامه داد: تحریک‌ها علیه آنروا با هدف قطع بودجه آن و سلب حق مردم ما از خدمات این آژانس‌های بین‌المللی است.
این جنبش از سازمان ملل و نهادهای بین‌المللی خواست تسلیم تهدیدها و باج‌گیری‌های رژیم صهیونیستی نشوند که می‌خواهد تمام خطوط حیاتی مردم فلسطین را قطع کند.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.