تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۶
کد خبر : 33897

هادی ساعی: سیاست فدراسیون تکواندو در قبال استان‌ها حمایتی است

هادی ساعی: سیاست فدراسیون تکواندو در قبال استان‌ها حمایتی است

امروز -سه‌شنبه ۶ تیرماه- با حضور هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو، علی حقیقی مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان و سایر اعضا مجمع هیأت تکواندو استان همدان در تالار قرآن برگزار شد. در این انتخابات مجید دیبافر، علی سهیلی‌مهد، رضا صفرخانیان، امید رحیمیان، رسول فروغی، حسین همایونی، ولی‌الله شعبانی‌موثقی و محمدرضا فیض‌منش ثبت نام کردند

امروز -سه‌شنبه ۶ تیرماه- با حضور هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو، علی حقیقی مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان و سایر اعضا مجمع هیأت تکواندو استان همدان در تالار قرآن برگزار شد.
در این انتخابات مجید دیبافر، علی سهیلی‌مهد، رضا صفرخانیان، امید رحیمیان، رسول فروغی، حسین همایونی، ولی‌الله شعبانی‌موثقی و محمدرضا فیض‌منش ثبت نام کردند که پیش از آغاز مجمع شعبانی‌موثقی و فیض‌منش، رحیمیان، سهیلی‌مهد و همایونی از مجمع انصراف دادند و این مجمع با سه کاندیدا به فعالیت خود ادامه داد.
در نهایت مجید دیبافر که از ورزشکاران و قهرمانان رشته تکواندو و تحصیل‌کرده دکتری فیزیولوژی ورزشی است، با کسب ۱۷ رأی از ۲۶ رأی مأخوذه رئیس جدید هیأت تکواندو استان همدان شد و دیگر کاندیدا یعنی رسول فروغی هشت رأی کسب کرد؛ رضا صفرخانیان در این مجمع رأی به دست نیاورد و باقی آراء سفید بودند.

در ادامه مجمع برای انتخاب اعضای هیأت رئیسه مجمع برگزار شد که ولی‌الله شعبانی‌موثقی، حسین همایونی و بهزاد نوشادی‌مقدم به عنوان اعضا انتخاب شدند و محدثه بیات به عنوان‌ نایب رئیس و مهدی شعبانلو به عنوان خزانه‌دار هیأت انتخاب شدند.
در این مجمع انتخاباتی رئیس فدراسیون تکواندو کشور با تأکید بر اینکه تکواندو همدان باید به روزهای طلایی خود برگردد، اظهار کرد: تلاش‌های احسان قنبری، رئیس اسبق در تمامی این سال‌ها قابل تقدیر و فراموش نشدنی است. تکواندو در همدان پیشینه‌ای غنی دارد و باید به عنوان یکی از قطب‌های اصلی کشور در میان استان‌ها قد علم کند.
هادی ساعی تأکید کرد: حضور تعداد زیادی از کاندیداها در این مجمع انتخاباتی نشان می‌دهد رئیس جدید و جوان و توانای این هیأت کار سختی پیش‌روی خود دارد و باید از ظرفیت همه افراد به نحو شایسته استفاده کند.
رئیس فدراسیون تکواندو کشور بیان کرد: سیاست فدراسیون حمایتی است و همواره توجه خاصی به هیأت‌های استانی خواهیم داشت و این اطمینان را به تمام استان‌ها خواهم داد.
در ادامه مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به اینکه تکواندو استان در کشور سرشناس است، اظهار کرد: انتظار داریم هیأت جدید با ساختار جدید خود برای توسعه و ارتقای سطح تکواندو همدان از تمام توان خود مایه بگذارد.
علی حقیقی افزود: تکواندو همدان در بخش پومسه افتخارات بی‌شماری کسب کرده است و در صورت ایجاد اتحاد و همدلی در میان جامعه تکواندو عناوین بیشتری توسط ورزشکاران این هیأت تصاحب خواهد شد. اداره کل ورزش و جوانان استان همدان نیز تا حد ممکن هیأت‌های ورزشی را تحت حمایت خود قرار خواهد داد.
گفتنی است؛ هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو کشور امروز در حاشیه برگزاری جلسه مجمع دیداری با حسن رضانیا، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در استانداری همدان و همچنین علی حقیقی مدیرکل و دیگر معاونان اداره کل ورزش و جوانان استان در این اداره‌کل داشت.
به گزارش ایسنا، احسان قنبری به مدت ۱۸ سال رئیس هیأت تکواندو استان بود اما تکواندو استان طی این مدت بدون رئیس به کار خود ادامه می‌داد و امورات این هیأت توسط ولی‌الله شعبانی‌موثقی، دبیر هیأت اسبق پیگیری می‌شد.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.