تاریخ انتشار : شنبه ۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۵
کد خبر : 45845

افزایش ۱۲۲ درصدی گازگرفتگی در تهران در هفته گذشته/ انجام بیش از ۲۵ هزار ماموریت از سوی اورژانس

افزایش ۱۲۲ درصدی گازگرفتگی در تهران در هفته گذشته/ انجام بیش از ۲۵ هزار ماموریت از سوی اورژانس

 محمداسماعیل توکلی در گفت‌وگو با ایسنا در این‌باره گفت: در هفته گذشته یعنی از ۲۹ دی تا ۶ اسفندماه، در مجموع ۲۵ هزار و ۶۱۱ مأموریت در مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس استان تهران ثبت شد که در مقایسه با مدت مشابه هفته قبل کاهشی یک درصدی داشته است. همچنین پی این مأموریت‌ها ۷۵۲۴ نفر به

 محمداسماعیل توکلی در گفت‌وگو با ایسنا در این‌باره گفت: در هفته گذشته یعنی از ۲۹ دی تا ۶ اسفندماه، در مجموع ۲۵ هزار و ۶۱۱ مأموریت در مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس استان تهران ثبت شد که در مقایسه با مدت مشابه هفته قبل کاهشی یک درصدی داشته است. همچنین پی این مأموریت‌ها ۷۵۲۴ نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند که ۲۳ درصد افزایش را نسبت به هفته گذشته نشان می‌دهد.
وی با بیان اینکه ۱۸ هزار و ۸۷ نفر نیز در محل از خدمات اورژانس استفاده کردند، گفت: کل تماس‌های برقرار شده با اورژانس در این مدت نیز  ۷۲ هزار و ۵۸۶ تماس بوده است که رشدی شش درصدی در مقایسه با هفته قبل‌تر خود دارد. از این تعداد متأسفانه ۴۱۱۹ تماس نیز مزاحمت آمیز بوده که کاهشی سه درصدی را نشان می‌دهد.
رئیس مرکز اورژانس استان تهران ادامه داد:‌ از مجموع مأموریت‌های ثبت شده طی هفته گذشته، ۳۵۵۳ مورد مربوط به حوادث ترافیکی بوده که رشدی یک درصدی داشته است. ۲۲ هزار و ۵۸ مورد نیز حوادث غیرترافیکی بوده است.
توکلی با بیان اینکه اورژانس هوایی سه سورتی پرواز داشته که در پی آن ۳ نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند، گفت: در هفته گذشته متاسفانه ۱۹۳ نفر نیز با گاز CO مسموم شدند که در مقایسه با هفته قبل‌تر خود ۱۲۲درصد افزایش داشته است. 
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.