تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۹
کد خبر : 37366

نکونام: استقلال تیم ملی من است/ بازیکنم را جایی نمی‌دهم که تیمم ضربه بخورد

نکونام: استقلال تیم ملی من است/ بازیکنم را جایی نمی‌دهم که تیمم ضربه بخورد

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال پرسپولیس در جریان هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران عصر فردا (دوشنبه) از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی میزبان استقلال خوزستان است. جواد نکونام در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: همه بازی ها در لیگ نزدیک به هم است چون تیم‌ها فاصله زیادی با هم ندارند. امسال

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال پرسپولیس در جریان هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران عصر فردا (دوشنبه) از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی میزبان استقلال خوزستان است. جواد نکونام در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: همه بازی ها در لیگ نزدیک به هم است چون تیم‌ها فاصله زیادی با هم ندارند. امسال با توجه به جام ملت‌های آسیا و بازی‌های تیم ملی امید، شاید لیگ پرفشار و گاهی با فاصله کم برگزار شود و به همین خاطر شاهد لیگ فرسایشی هستیم. تمام تمرکز من الان روی بازی است و بازی به بازی پیش می‌رویم. امیدوارم هر بازی بهترین عملکردمان  را داشته باشیم. در همه بازی‌ها باید بهترین عملکرد را داشته باشیم و هر اتفاقی رخ داد نباید ناراحت باشیم چون همه تلاش خودمان را انجام داده‌ایم.
از باشگاه خواستم جای دیگری بازی کنیم تا هوادارمان باشد
وی افزود: جای هواداران ما خالی است و از این موضوع ناراحت هستم و حتی از باشگاه درخواست کردم که در جای دیگری بتوانیم بازی کنیم که هواداران کنار ما باشند. هواداران بازوی قدرت ما هستند اما متاسفانه فردا حضور ندارند و این به ضرر ما و به سود تیم‌های رقیب است. امیدوارم این اتفاق رخ بدهد که ما با هواداران بازی کنیم.
استقلال تیم ملی من است
سرمربی استقلال درباره این که شاید داربی به تعویق بیفتد هم گفت: بدترین موضوع این است که فردا آخرین بازی تیم ما است و بعد بازیکنان من به استراحت می‌روند و نمی‌دانند چند روز باید استراحت کنند. موضوع دوم این است که نمی‌دانیم اصلا کی قرار است بازی ما برگزار شود و آیا اصلا برگزار می‌شود یا خیر؟! درباره تیم ملی امید هم من با رضا عنایتی صحبت کردم و قرار شد بازیکنانی که می‌خواهند را به صورت رسمی در یک نامه به باشگاه اعلام کنند تا من موافقت کنم. اگر قرار باشد شرایط به همین منوال باشد، قطعا من هم همکاری نمی‌کنم چون از آن جلسه که من داشتم چند روز گذشته است و هیچ اتفاقی رخ نداده است. من هم بازیکنانم را به جایی که به تیم و باشگاه استقلال ضربه بزند تقدیم نمی‌کنم. اولویت برای من باشگاه استقلال است و تیم ملی هم برایم باشگاه استقلال است.
نکونام در پاسخ به این سوال که آیا تیمش برابر استقلال خوزستان با ترکیب خیلی هجومی به زمین خواهد فرستاد یا خیر گفت: خیلی هجومی یعنی چه؟ یعنی تیمم را با ۱۱ مهاجم به زمین بفرستم؟

هیچ رویکردی ندارم
در ادامه این نشست خبری خبرنگار سوال خود را با بیان اینکه «منظورم این است که رویکردی متفاوت نسبت به سپاهان داشته باشید» که نکونام گفت: هیچ رویکردی در فوتبال وجود ندارد. ما می‌رویم که نتیجه بگیریم. در فوتبال قرار نیست کار عجیب و غریبی انجام بدهیم. همه ترکیب ما را می‌دانند.
دفاع نکونام از مطهری
او درباره انتقاداتی که نسبت به عملکرد ارسلان مطهری مطرح شده هم گفت: او زحمت کشیده است. مطمئن باشید هیچ بازیکنی که توپ مقابل پایش باشد دوست ندارد توپ را گل نکند. او بهترین عملکردش را داشته است و گاهی هم فرصت‌ها به گل تبدیل نمی‌شود. او بازیکن مفیدی است و بهترین عملکرد را داشته است. من بازیکن را با یک بازی نمی‌سنجم چون ارسلان مطهری بازیکن مفیدی است. اگر نیاز باشد بازیکن جدید بگیریم برای این است که کیفیت تیم را بالا ببریم و در پست‌های حساس بازیکن داشته باشیم.
ادامه داد…

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.