تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۵
کد خبر : 39534

دربی مسی‌های لیگ دسته‌اول در دیار کریمان

دربی مسی‌های لیگ دسته‌اول در دیار کریمان

مس‌شهربابک و مس‌سونگون ورزقان در تقابلی از هفته ششم رقابت‌های لیگ‌ دسته اول فوتبال باشگاه‌های ایران موسوم به لیگ آزادگان از ساعت ۱۷ امروز در ورزشگاه شهید سلیمانی شهر بابک به دیدار هم می‌روند. شاگردان یوسف بخشی‌زاده پس از پیروزی در چهار بازی متوالی، هفته گذشته با واگذاری نتیجه به شهر راز شیراز صدر جدول

مس‌شهربابک و مس‌سونگون ورزقان در تقابلی از هفته ششم رقابت‌های لیگ‌ دسته اول فوتبال باشگاه‌های ایران موسوم به لیگ آزادگان از ساعت ۱۷ امروز در ورزشگاه شهید سلیمانی شهر بابک به دیدار هم می‌روند.
شاگردان یوسف بخشی‌زاده پس از پیروزی در چهار بازی متوالی، هفته گذشته با واگذاری نتیجه به شهر راز شیراز صدر جدول را از دست دادند.
به گزارش ایسنا، با توجه به اینکه سایپا صدرنشین، این هفته به مصاف قعرنشین جدول یعنی خلیج‌فارس ماهشهر می‌رود،‌ بازگشت مجدد سونگونی‌ها به جایگاه نخست دشوار به نظر می‌رسد. آن‌ها برای صدرنشینی به سه امتیاز این بازی و توقف سایپا نیازمندند که مورد دوم بعید به نظر می‌رسد. از طرفی چادرملو اردکان با برد شب گذشته خود مقابل شهر راز شیراز، مسی‌ها را به رده سوم فرستاد تا خودش را به عنوان کاندیدای اصلی صدرنشینی معرفی کند.
اما در سمت مقابل، دیگر نارنجی‌پوش لیگ‌یک، پس از چهار هفته ناکامی، در بازی قبلی خود با سه گل از سد پارس‌ جنوبی‌ جم گذشت و با پایان دادن به روند نامطلوب خود، این هفته مقابل تیم سوم جدول، انگیزه بالایی دارد.
سونگونی‌ها برای بازگشت به روند مطلوب خود و نماینده کرمان جهت تداوم رویه هفته گذشته، به سه امتیاز این مسابقه نیاز دارند و حالا باید دید دربی مسی‌های‌ لیگ‌یک در دیار کریمان به کام کدام تیم رقم می‌خورد.
وضعیت دوتیم در ۵ بازی اخیر:
مس شهربابک: ۱ برد، ۱ مساوی، ۳ باخت
مس‌سونگون ورزقان: ۴ برد، ۱ باخت
جایگاه در جدول:
مس‌سونگون با چهار برد، یک باخت و ۱۲ امتیاز در رده دوم قرار دارد. مس شهربابک نیز یک برد، یک مساوی و سه باخت را تجربه کرده و با چهار امتیاز در رده دوازدهم جدول خانه کرده است.
*هفته ششم لیگ‌ آزادگان
مس شهربابک – مس‌سونگون ورزقان
یکشنبه ۱۶ مهرماه ۱۴۰۲
ساعت ۱۷
ورزشگاه سلیمانی شهر بابک
داور: سیدحسین حسینی
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.