تاریخ انتشار : جمعه ۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۷
کد خبر : 6018

نماینده بدمینتون قم در اولین بازی لینگ برتر، حریف نماینده سیستان و بلوچستان نشد

نماینده بدمینتون قم در اولین بازی لینگ برتر، حریف نماینده سیستان و بلوچستان نشد

تیم رعد پدافندهوایی قم در بازی نخست لیگ ۱۴۰۰ در تالار فرهمند موحود قم به مصاف تیم سیستان و بلوچستان رفت که در نهایت این بازی را با نتیجه ۳ بر ۲ به میهمان خود واگذار کرد. در این رقابت، در انفرادی اول مهران شهبازی از رعد پدافند هوایی قم ۲ بر صفر از سد

تیم رعد پدافندهوایی قم در بازی نخست لیگ ۱۴۰۰ در تالار فرهمند موحود قم به مصاف تیم سیستان و بلوچستان رفت که در نهایت این بازی را با نتیجه ۳ بر ۲ به میهمان خود واگذار کرد.

در این رقابت، در انفرادی اول مهران شهبازی از رعد پدافند هوایی قم ۲ بر صفر از سد امیر مهبد مسعودی از تیم سیستان و بلوچستان گذشت اما در انفرادی دوم محمد معین خاکی از نماینده بدمینتون قم ۲ بر صفر نتیجه را به محمد مهدی میرشکاری از سیستان و بلوچستان واگذار کرد.

در ادامه این رقابت جذاب و در دوبل اول  صدرا صادقی و مهران شهبازی از رعد پدافند هوایی قم ۲ بر صفر مغلوب  صالح سنگتراش و محمد مهدی میرشکاری از تیم میهمان شدند اما در  دوبل دوم مسعود پیروزی و محمد پایروند از قم انتقام شکست دوبل اول را گرفته و با تکرار نتیجه دوبل نخست ۲ بر صفر محسن خمری و امیر مرادی از تیم سیستان را شکست دادند.

سرانجام در انفرادی سوم این رقابت حساس صالح سنگ تراش بدمینتون باز سیستان و بلوچستانی در یک بازی نزدیک ۲ بر یک از سد محمد پایروند نماینده قم گذشته تا مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر را با طعم شکست آغاز کند.

گفتنی است تیم‌های رعد پدافند هوایی قم، نماینده سیستان و بلوچستان، پروتئین ۹۹ البرز، دانشگاه یزد، چادرملو اردکان، توس‌مسیر مشهد، شهرداری شهر بابک و نماینده اراک هشت تیم حاضر در مسابقات این فصل لیگ برتر بدمینتون مردان ایران هستند که در ۱۴ هفته بصورت رفت و برگشت باید به مصاف یک دیگر بروند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.