تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳
کد خبر : 37728

نقش بهورزان در صیانت از سلامت مردم قابل کتمان نیست

نقش بهورزان در صیانت از سلامت مردم قابل کتمان نیست

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد مهدی ناصحی در پیامی به مناسبت روز بهورز، اظهار داشت: فرا رسیدن ۱۲ شهریور که در تقویم سلامت به پاس گرامیداشت فعالیت‌های ارزشمند سربازان خط اول ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به آحاد مردم روستایی کشور، به نام روز بهورز نامگذاری شده است فرصتی برای تقدیر از زحمات این قشر

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد مهدی ناصحی در پیامی به مناسبت روز بهورز، اظهار داشت: فرا رسیدن ۱۲ شهریور که در تقویم سلامت به پاس گرامیداشت فعالیت‌های ارزشمند سربازان خط اول ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به آحاد مردم روستایی کشور، به نام روز بهورز نامگذاری شده است فرصتی برای تقدیر از زحمات این قشر شایسته و پر تلاش است.
وی افزود: بی شک بهورزان نقش غیرقابل کتمانی در پیشگیری و بهداشت ایفا می‌کنند که بارها در مقاطع مختلف حضور تأثیرگذار بهورزان در حوزه سلامت ثابت شده است. در همین رابطه باید تاکید کرد که بهورزان با کمترین هزینه و امکانات، با تلاش و فعالیت شبانه روزی خود، نقش مهم و تأثیرگذاری در پیشگیری از بیماری‌ها و صیانت از سلامت مردم دارند.
ناصحی گفت: اینجانب ضمن تبریک و تهنیت این مناسبت به بهورزان در سراسر کشور، برای یکایک این همکاران عزیز؛ سلامتی، سعادت، سربلندی و توفیق روزافزون مسئلت دارم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.