تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۶
کد خبر : 40509

نشست‌های بین‌المللی داورزنی برای انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال

نشست‌های بین‌المللی داورزنی برای انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال

به گزارش ایسنا، بر اساس مناسبات و پروتکل‌های بین‌المللی ماه‌های اکتبر و نوامبر هر سال زمان طلایی مذاکره و انعقاد قرارداد برای مربیان تراز اول والیبال دنیاست و تیم‌های ملی در صورت تغییر در کادر فنی خود در این ماه‌ها اقدام به مذاکره و انعقاد قرار می‌کنند. بر این اساس محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال

به گزارش ایسنا، بر اساس مناسبات و پروتکل‌های بین‌المللی ماه‌های اکتبر و نوامبر هر سال زمان طلایی مذاکره و انعقاد قرارداد برای مربیان تراز اول والیبال دنیاست و تیم‌های ملی در صورت تغییر در کادر فنی خود در این ماه‌ها اقدام به مذاکره و انعقاد قرار می‌کنند.
بر این اساس محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال این روزها جلسات بین‌المللی مختلفی را به صورت آنلاین با افراد مختلف داخلی و خارجی برای تهیه استراتژی و انتخاب مربی برای تیم ملی والیبال ایران برگزار می‌کند تا با مشورت و مذاکره به بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی دست یابد.
با توجه به اهداف و آرمان‌های والیبال ایران و بر اساس معیارهای کمیته فنی، سرمربی جدید تیم ملی باید شناخت کافی از بازیکنان و پتاسیل والیبال ایران در سراسر دنیا داشته و از قدرت مدیریتی بالایی نیز برخوردار باشد. همچنین گزینه مورد نظر باید از لحاظ دانش فنی به‌روز والیبال در سطح اول والیبال جهان باشد.
در این راستا رئیس فدراسیون والیبال در حال بررسی و مذاکره به صورت مستقیم و غیرمستقیم با گزینه‌های مختلف جهان است و گاها جلسات مشورتی با مدیران عالی رتبه والیبال دنیا نیز برگزار می‌کند.
لوران تیلی، جانلورنزو بلنجینی، استفان آنتیگا، مارسلو مندز، آندره‌آ آناستازی، ویتال هاینن، رنان دالزاتو، فیلیپ بلین، ولادیمیر آلکنو، خاویر وبر، رادوستین استویچف، آنجلو لورنزتی، روبرتو پیاتزا از جمله مربیانی هستند که محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال برای انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال مردان ایران با آن‌ها به صورت مستقیم یا غیر مستقیم مذاکره و مشورت کرده است.
این در حالی لست که جلسه آنلاین داورزنی با استویچوف و پیازا به صورت جداگانه برگزار شد و طرفین ضمن مطرح کردن اهداف و شرایط کاری، درخصوص اصلاح روند پیشرفت والیبال ایران در دنیا بحث و تبادل نظر کردند.
براساس برنامه اعلام شده در جلسه کمیته فنی، پس از انجام مذاکرات و اخذ برنامه‌ها و شرایط گزینه‌های مختلف و به نتیجه رسیدن در خصوص امکان همکاری طرفین، گزینه‌های مختلفی که امکان همکاری با شرایط مدنظر فدراسیون والیبال ایران را دارند، با توجه به شاخص‌های تعیین شده و سوابق موجود مورد بررسی قرار خواهند گرفت و از بین آن‌ها بهترین گزینه با توجه به مسیر و هدف والیبال ایران برای هدایت تیم ملی والیبال کشورمان انتخاب و معرفی می‌شود.
استویچوف: در فدراسیون والیبال ایران اهداف مهمتر از عکس‌هاست
رادوستین استویچف سرمربی حال حاضر تیم مودنای ایتالیا که سال‌ها پیش به منظور مذاکره و بازدید از امکانات والیبال ایران به تهران آمده بود، صبح امروز (سه‌شنبه دوم آبان) در جلسه آنلاین با محمدرضا داورزنی به بحث و تبادل نظر در خصوص انتخاب سرمربیگری تیم ملی والیبال مردان ایران پرداخت.
وی در پایان اظهارکرد: در هر صورت من بهترین‌ها رو برای تیم ملی والیبال ایران آرزو می‌کنم. من هنوز به خاطر دارم و همه جا گفتم که در اتاق رئیس فدراسیون والیبال ایران به جای عکس‌های یادگاری، اهداف و آرمان‌های والیبال ایران در جهان نصب شده است و این نشان دهنده با برنامه و هدفمند بودن این رشته ورزشی در ایران است و معتقدم شما جزو افرادی هستید که به والیبال دنیا خدمت می‌کنید و تاثیر به‌سزایی در این رشته ورزشی کشورتان دارید.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.