تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹
کد خبر : 43699

نبرد مربیان سابق تیم ملی والیبال در لیگ

نبرد مربیان سابق تیم ملی والیبال در لیگ

به گزارش ایسنا، هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال مردان دوشنبه و چهارشنبه، ۲۷ و ۲۹ آذرماه با هفت دیدار در شهرهای سیرجان، رفسنجان، گنبد، اسلامشهر، رامسر، مشهد و ارومیه پیگیری خواهد شد. در نخستین دیدار این هفته که با توافق دو تیم و موافقت سازمان لیگ دوشنبه، ۲۷ آذرماه برگزار شد، تیم‌های مس رفسنجان و

به گزارش ایسنا، هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال مردان دوشنبه و چهارشنبه، ۲۷ و ۲۹ آذرماه با هفت دیدار در شهرهای سیرجان، رفسنجان، گنبد، اسلامشهر، رامسر، مشهد و ارومیه پیگیری خواهد شد.
در نخستین دیدار این هفته که با توافق دو تیم و موافقت سازمان لیگ دوشنبه، ۲۷ آذرماه برگزار شد، تیم‌های مس رفسنجان و پاس گرگان به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار پنج سته با برتری سه بر دو (۲۵ بر ۲۳، ۲۱ بر ۲۵، ۲۱ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۱ و ۱۵ بر ۱۳) شاگردان عیسی سنگدوینی در پاس به پایان رسید.
در یکی از مهمترین مسابقات این هفته دو تیم فولاد سیرجان ایرانیان و ایفاسرام اردکان به مصاف هم می‌روند، شاگردان بهروز عطایی در فولاد سیرجان که با ۱۰ برد و ۲۹ امتیاز صدرنشین هستند، تنها با یک امتیاز قهرمان نیم فصل می‌شوند.
شاگردان علیرضا طلوع‌کیان در ایفاسرام اردکان هم با هشت برد و ۲۳ امتیاز در جایگاه دوم جدول رده‌بندی قرار دارند و به دنبال حفظ دومی خود در نیم‌فصل اول هستند.
در آخرین دیدار این هفته شهداب یزد که مدافع عنوان قهرمانی است در سالن غدیر ارومیه مقابل شهرداری ارومیه به میدان می‌رود. شهداب با هفت برد و ۲۱ امتیاز در رتبه سوم جدول قرار دارد و برای هشتمین پیروزی در این مسابقه تلاش خواهد کرد. از سوی دیگر تیم شهرداری ارومیه که در هفته یازدهم با هدایت عبدالرضا علیزاده به چهارمین برد خود دست یافت، برای جایگاه بهتر جدول در پایان نیم فصل تلاش می‌کند.
تمامی دیدارهای هفته دوازدهم به صورت همزمان از ساعت ۱۶ آغاز می‌شوند.
برنامه هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال مردان به شرح زیر است:
فولاد سیرجان ایرانیان – ایفاسرام اردکان
سیرجان، سالن گهر روش
محمد ابراهیم‌زاده (نماینده سازمان لیگ)، محمد شاهمیری (ناظر فنی و داوری)، مسعود ذوقی (داور اول) و سجاد خان‌بابازاده (داور دوم)
شهرداری گنبد کاووس – گیتی‌پسند اصفهان
گنبد، سالن المپیک
حسین پورکاشیان (نماینده سازمان لیگ)، امیر صداقت (ناظر فنی و داوری)، محمدرضا درفش کاویان (داور اول) و وحید خراسانی (داور دوم)
طبیعت – سایپا تهران
اسلامشهر، سالن شهید بیضایی
حمید حق‌بین (نماینده سازمان لیگ)، اسماعیل صباغ (ناظر فنی و داوری)، وحید پورکاشیان (داور اول) و علی‌اصغر ثابتی‌پور (داور دوم)
هورسان رامسر – پیکان تهران
رامسر، سالن شهید صدر
علیرضا گیلانی (نماینده سازمان لیگ)، محمدحسن خوشدل (ناظر فنی و داوری)، داود نافعی (داور اول) و مرتضی حسن‌علایی (داور دوم)
نیان الکترونیک خراسان – چادرملو اردکان
مشهد، سالن مهران
عباس امانی شهرک (نماینده سازمان لیگ)، بهروز جعفری (ناظر فنی و داوری)، مرتضی اکرمی (داور اول) و مهرداد شوشتری (داور دوم)
شهرداری ارومیه – شهداب یزد
ارومیه، سالن غدیر
محمدحسین شفقی (نماینده سازمان لیگ)، اصغر میرزایی (ناظر فنی و داوری)، امید فولادی‌وندا (داور اول) و قادر صادقی(داور دوم)
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.