تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۴
کد خبر : 18911

میزبانی برنامه «دستخط» از نخستین فرمانده سپاه

میزبانی برنامه «دستخط» از نخستین فرمانده سپاه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه پنح ، برنامه تلویزیون «دستخط» جمعه ۲۷ خرداد میزبان محمد جواد منصوری نخستین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و معاون اسبق وزارت امور خارجه می‌شود. در برنامه پیش روی «دستخط» که جمعه ساعت ۱۶:۲۰ از قاب شبکه پنج سیما تقدیم نگاه مخاطبان می شود، منصوری

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه پنح ، برنامه تلویزیون «دستخط» جمعه ۲۷ خرداد میزبان محمد جواد منصوری نخستین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و معاون اسبق وزارت امور خارجه می‌شود.

در برنامه پیش روی «دستخط» که جمعه ساعت ۱۶:۲۰ از قاب شبکه پنج سیما تقدیم نگاه مخاطبان می شود، منصوری پیرامون ویژگی‌های منحصر به ‌فرد انقلاب اسلامی ایران نسبت به سایر انقلاب‌ها در جهان گفتگو می‌کند.

وی در بخش دیگری از این برنامه، در خصوص برجام و ارتباط با آمریکا و کشورهای اروپایی برای مخاطبان مباحثی مطرح و تحلیل می‌کند. ضمن اینکه جنگ روسیه و اوکراین، ارتباط چین، روسیه و اشتراکات در مقابله با آمریکا از دیگر مباحثی است که در این برنامه مطرح می‌شود.

منصوری در این برنامه همچینین از تأسیس سپاه و انتخاب وی به عنوان اولین فرمانده‌ برای مخاطبان می‌گوید.

«دستخط» که به گفتگو های صریح با نخبگان سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، پزشکی و اجتماعی می پردازد، کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما است و این برنامه گفتگو محور و تحلیلی را محمد حسین رنجبران هر هفته جمعه ها حوالی ساعت ۱۶:۱۵ اجرا می‌کند.

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.