تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸
کد خبر : 34269

العاروری: گروه‌های مقاومت در میدان نبرد با اسرائیل متحدند/ با حزب‌الله لبنان هماهنگی داریم

العاروری: گروه‌های مقاومت در میدان نبرد با اسرائیل متحدند/ با حزب‌الله لبنان هماهنگی داریم

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، صالح العاروری، معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس به شبکه خبری المیادین گفت: مقاومت فلسطینی‌ها در کرانه باختری رو به افزایش و تلفات اسرائیل زیاد است. اشغالگران اسرائیلی ما را غافلگیر نکردند و مقاومت به دلیل امکانات خود آماده بود. اسرائیل برای پیشروی به سمت مرکز اردوگاه

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، صالح العاروری، معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس به شبکه خبری المیادین گفت: مقاومت فلسطینی‌ها در کرانه باختری رو به افزایش و تلفات اسرائیل زیاد است. اشغالگران اسرائیلی ما را غافلگیر نکردند و مقاومت به دلیل امکانات خود آماده بود. اسرائیل برای پیشروی به سمت مرکز اردوگاه جنین تلاش می‌کند و دست به هرگونه جنایتی می‌زند. اعضای مقاومت در مقابله با اشغالگران متحد هستند و گروه‌های مقاومت شانه به شانه یکدیگر در میدان می‌جنگند و همین مساله دشمن را نگران می‌کند. قدرت ما در اراده و پافشاری ما نهفته است و ما پیروز خواهیم شد.
وی گفت: اگر دشمن تصمیم به یورش گرفته، بهای آن را خواهد پرداخت. مقاومت در هر مکانی چه در جنوب کرانه باختری و چه در داخل اراضی فلسطینی ۱۹۴۸ اشغالگران را مورد حمله قرار خواهد داد. من به جوانان فلسطینی می‌گویم اکنون زمان شما است و باید در برابر اسرائیل مقاومت کرده و به اشغالگران اجازه ورود به جنین را ندهید. این حق ما و مسؤولیت و وظیفه ما است که به حملات اسرائیل پاسخ بدهیم.
العاروری گفت: از تشکیلات خودگردان فلسطین می‌خواهیم در مقاومت علیه اشغالگران شرکت کند. اسرائیل می‌خواهد تشکیلات خودگردان فلسطین را نیز هدف قرار دهد. هماهنگی امنیتی با اسرائیل یک جرم است.
وی گفت: ما روابط خوبی با حزب‌الله داریم و نشست‌های محرمانه و علنی داریم. ما با این حزب به هماهنگی پرداخته و به آن اعتماد داریم.
پیش از این گردان جنین در بیانیه‌ای از آغاز جنگ «خشم جنین» در پاسخ به جنایت‌ها و حملات نیروهای رژیم صهیونیستی در این شهر خبر داد و به ملت فلسطین و مقاومت اطمینان داد که در بهترین وضعیت خود قرار دارد.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.