تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴
کد خبر : 47327

می‌توانستم ‏رکورد بهتری در امارات ثبت کنم/ شش ماه زحمت کشیدم

می‌توانستم ‏رکورد بهتری در امارات ثبت کنم/  شش ماه زحمت کشیدم

حامد امیری در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص رقابت‌های جهانی پارادوومیدانی که در امارات برگزار شد، اظهار کرد: مسابقات جایزه بزرگ جهانی امارات امسال با شرکت ۷۲ کشور و ۶۰۰ ورزشکار ‏برگزار شد. وی ادامه داد: این رقابت‌ها سهمیه پارالمپیک و ورودی برای ما داشت که توانستیم ۱۲۰ ‏سانت رکورد پاراآسیایی را جابجا کرده و بهترین

حامد امیری در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص رقابت‌های جهانی پارادوومیدانی که در امارات برگزار شد، اظهار کرد: مسابقات جایزه بزرگ جهانی امارات امسال با شرکت ۷۲ کشور و ۶۰۰ ورزشکار ‏برگزار شد.
وی ادامه داد: این رقابت‌ها سهمیه پارالمپیک و ورودی برای ما داشت که توانستیم ۱۲۰ ‏سانت رکورد پاراآسیایی را جابجا کرده و بهترین ورودی را برای بازی‌های ‏پارالمپیک پاریس کسب کنم.‏
امیری افزود: قبل از این تورنمنت بزرگ آنفولانزای شدید گرفتم و روی عملکردم در بازی‌ها تاثیر بسیاری گذاشت.
این ورزشکار که در ماده پرتاب وزنه کلاس F۵۵ بازی‌های امارات موفق به گردن‌آویز طلا شده صحبت‌هایش را این چنین ادامه داد که می‌توانستم ‏رکورد بهتری را در این زقابت‌ها ثبت کنم.
وی اضافه کرد: البته این رکوردی که الان ثبت کردم رکوردی است که می‌توان با زدن آن در ‏پارالمپیک طلا گرفت.‏
این قهرمان پارالمپیک لرستانی تاکید کرد: برای حضور در این مسابقات شش ماه زحمت کشیدم و تورنمنت سخت و سنگینی بود.
دارنده مدال طلا بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین افزود: بعد از این رقابت‌ها نیز ممکن است در مسابقات جهانی کوبه شرکت نکنم و استراحت کرده و مستقیم برای ‏مسابقات پارالمپیک خود را آماده کنم.
امیری با تاکید بر اینکه با همین رکورد به امید خدا در مسابقات پارالمپیک طلا خواهم گرفت، در خصوص برپایی اردو نیز گفت: قطعا نیاز به اردو که داریم ولی در خرم‌آباد سالنی که اداره کل ورزش و جوانان لرستان در اختیار ما قرار گذاشته مجهزترین سالن در بحث پرتاب نشسته در کشور است.
قهرمان پارالمپیک توکیو تصریح کرد: هیچ جای ‏ایران امکانات این سالن را ندارد که این مهم مدیریت مدیرکل ورزش و جوانان لرستان را می‌رساند.
وی با بیان اینکه هیئت ‏ما در لرستان عملکرد خوبی داشته است، گفت: به فدراسیون نامه زده‌ایم که اردوهای ما غیرمتمرکز ‏باشد چون در استان خودمان شرایط خوبی برای تمرین داریم.‏
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.