تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۱
کد خبر : 33532

رشد ۱۲ درصدی تولید صافی دیالیز در هلال احمر

رشد ۱۲ درصدی تولید صافی دیالیز در هلال احمر

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا عسکری، مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی با اشاره به روند بی وقفه تولید تجهیزات پزشکی در جمعیت هلال احمر گفت: در سه ماه نخست سال جاری، در حدود ۴۲۰ هزار عدد صافی دیالیز تولید شده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشدی ۱۲ درصدی دارد. وی افزود: در

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا عسکری، مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی با اشاره به روند بی وقفه تولید تجهیزات پزشکی در جمعیت هلال احمر گفت: در سه ماه نخست سال جاری، در حدود ۴۲۰ هزار عدد صافی دیالیز تولید شده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشدی ۱۲ درصدی دارد.
وی افزود: در سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر انواع صافی دیالیز از قبیل صافی دیالیز اف ۶، اف ۷، اف ۸، اف ۶۰، اف ۷۰ و اف ۸۰ تولید می‌شود و تلاش می‌شود تا با بهره گیری از دانش روز، بهترین محصولات با بهترین کیفیت ساخته شود.
عسکری ادامه داد: جمعیت هلال احمر با به کارگیری تمامی ظرفیت‌ها و فعال کردن تمامی خطوط تولید در مسیر تولید تجهیزات پزشکی با تمام توان ظاهر می‌شود تا نیاز جامعه را در این حوزه برطرف کند.
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی خاطرنشان کرد: علاوه بر صافی دیالیز، مدل‌های مختلف کیسه بی کربنات سدیم، محفظه بی کربنات سدیم و محلول دیالیز نیز در مجموعه تدارکات پزشکی تولید می‌شود تا سایر محصولات مورد نیاز بیماران دیالیزی نیز به شکل کامل تأمین شود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.