تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۴
کد خبر : 4963

موافقت کمیسیون عمران با کلیات لایحه اصلاح قانون توسعه حمل و نقل عمومی

موافقت کمیسیون عمران با کلیات لایحه اصلاح قانون توسعه حمل و نقل عمومی

عبدالجلال ایری در گفت وگو با ایسنا، ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: در جلسه امروز کمیسیون کلیات لایحه اصلاح قانون توسعه حمل و نقل عمومی و مدیریت مصرف سوخت مورد بحث و بررسی قرار گرفت. وضعیت حمل و نقل عمومی یکی از معیارهای مهم برای ارزیابی میزان توسعه یافتگی

عبدالجلال ایری در گفت وگو با ایسنا، ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: در جلسه امروز کمیسیون کلیات لایحه اصلاح قانون توسعه حمل و نقل عمومی و مدیریت مصرف سوخت مورد بحث و بررسی قرار گرفت. وضعیت حمل و نقل عمومی یکی از معیارهای مهم برای ارزیابی میزان توسعه یافتگی یک کشور است اما متاسفانه در داخل کشور شاهد مشکلات بسیار زیادی در این حوزه هستیم. پس از بررسی و بحث پیرامون این لایحه اعضای کمیسیون با کلیات آن موافقت کردند.

وی در ادامه اظهار کرد: همچنین در جلسه امروز کلیات طرح‌ کاهش تعرفه بنگاه های معاملاتی نیز مورد بررسی قرار گرفت. ما شاهد هستیم که وابستگی حق الزحمه‌ای بنگاه‌های معاملات ملکی با قیمت ملک زمینه افزایش قیمت مسکن را فراهم می‌کند. 

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در نهایت اعضای کمیسیون عمران مجلس با کلیات این طرح موافقت کرده و مقرر شد در کمیته مخصوص این طرح به نحوی مورد بررسی و چکش کاری قرار گیرد که رابطه تعرفه بنگاه‌های معاملاتی با قیمت ملک قطع شده و شیوه دیگری برای دریافت حق الزحمه آنها تعیین شود.

وی افزود: در ادامه کلیات طرح اصلاح ماده 101 قانون شهرداری ها مورد بررسی قرار گرفت که در نهایت اعضای کمیسیون با کلیات آن مخالفت کردند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.