تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۴
کد خبر : 24004

منابع عبری: کی‌یف تمایلی برای دریافت سامانه‌های هشدار اسرائیلی ندارد

منابع عبری: کی‌یف تمایلی برای دریافت سامانه‌های هشدار اسرائیلی ندارد

به گزارش ایسنا، شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از برخی مسؤولان ارشد این رژیم اعلام کرد: اسرائیل علاقه‌مند است سامانه‌های هشداری را که به دفاع در برابر تهدیدهای هوایی و سایر تهدیدها کمک خواهد کرد، به اوکراین منتقل کند. همچنین این شبکه عبری زبان گزارش داد، اسرائیل از این بابت نگران است که

به گزارش ایسنا، شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از برخی مسؤولان ارشد این رژیم اعلام کرد: اسرائیل علاقه‌مند است سامانه‌های هشداری را که به دفاع در برابر تهدیدهای هوایی و سایر تهدیدها کمک خواهد کرد، به اوکراین منتقل کند.
همچنین این شبکه عبری زبان گزارش داد، اسرائیل از این بابت نگران است که مخالفت اوکراین ناشی از خشم آن از مخالفت اسرائیل با انتقال سلاح و کمک‌های هوایی با وجود درخواست‌های مکرر این کشور باشد.
این شبکه در ادامه تاکید کرد: این مساله در واقع دلیل به تعویق افتادن چند باره گفتگوی بنی گانتس، وزیر دفاع اسرائیل و الکسی رزنیکوف، همتای اوکراینی‌اش تا به امروز است، به گفته یک منبع اوکراینی، اوکراینی‌ها بر این باور بودند که یائیر لاپید، نخست وزیر اسرائیل پس از انتخابات پارلمانی آماده بازنگری در سیاست اسرائیل درباره کمک‌ها به اوکراین خواهد بود.
دیمیترو کولبا، وزیر خارجه اوکراین جمعه اعلام کرد که با لاپید درباره جزئیات درخواست برای سامانه‌های پدافند هوایی و موشکی اسرائیل و فناوری آنها گفتگو کرد.
دفتر لاپید نیز تاکید کرد که او به کولبا درباره حمایت از اوکراین اطمینان داد.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.