تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۸
کد خبر : 18659

ملی‌پوش سامبو: برای طلا به لبنان رفته بودم اما شرایط فراهم نشد

ملی‌پوش سامبو: برای طلا به لبنان رفته بودم اما شرایط فراهم نشد

محمدرضا سعیدی مدنی در گفت‌وگو با ایسنا، در ارزیابی از سطح رقابتهای سامبو قهرمانی آسیا در لبنان، اظهار کرد: در این مسابقات و در وزن ۸۸ کیلوگرم، ۹ نفر حضور داشتند که در دور اول حریف قرقیزستانی خود را ۴ بر ۳ شکست دادم در دور دوم ۴ بر ۳ مغلوب حریفی از ازبکستان شدم

محمدرضا سعیدی مدنی در گفت‌وگو با ایسنا، در ارزیابی از سطح رقابتهای سامبو قهرمانی آسیا در لبنان، اظهار کرد: در این مسابقات و در وزن ۸۸ کیلوگرم، ۹ نفر حضور داشتند که در دور اول حریف قرقیزستانی خود را ۴ بر ۳ شکست دادم در دور دوم ۴ بر ۳ مغلوب حریفی از ازبکستان شدم و در مرحله رده‌بندی ۹ بر صفر سامبوکار فلسطین را شکست دادم و به مدال برنز این رقابت‌ها دست یافتم، البته سطح مسابقات در این دوره نسبت به سال گذشته بالاتر و اکثر حریفان به ویژه در وزن من قهرمان جهان بودند.

وی گفت: هر چند برای کسب مدال طلا به لبنان رفته بودم، اما سطح رقابتها در وزن ۸۸ کیلوگرم به حدی سنگین بود که قرار گرفتن در سکوی قهرمانی به راحتی امکانپذیر نبود.

نایب قهرمان مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۱ سامبو تصریح کرد: در این مسابقات ۵ ورزشکار از ایران شرکت کرده بود که تنها من و میلاد شیری در سنگین وزن موفق به کسب مدال برنز شدیم.

سعیدی مدنی در پایان یکی از برنامه‌های آینده خود را شرکت در بازی‌های کشورهای اسلامی در رشته جودو عنوان کرد و افزود: با توجه به این که ظرف ۲ ماه آینده باید در بازی‌های کشورهای اسلامی در رشته جودو شرکت کنم، مسابقات قهرمانی آسیا سامبو تدارکاتی خوبی برای آماده سازی جهت شرکت در این بازی‌ها بود. البته از ابتدای سال به دلیل حضور در چند تورنمنت بین‌المللی از نظر بدنی و روانی آماده شرکت در کشورهای اسلامی هستم.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.