تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۸
کد خبر : 33344

معنوی‌نژاد به ساتورنیا ایتالیا پیوست؛ “بازی در ایتالیا آسان نیست”

معنوی‌نژاد به ساتورنیا ایتالیا پیوست؛ “بازی در ایتالیا آسان نیست”

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت ایتالیایی legavolley، محمدجواد معنوی نژاد بازیکن ملی پوش تیم ملی ایران به عضویت تیم ساتورنیا ایتالیا درآمد.  معنوی نژاد بعد از حضور در این تیم ایتالیایی گفت:  لیگ ایتالیا لیگ بسیار سختی است و تیم های خوب زیادی در آن حضور دارند.  به همین خاطر بازی در این

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت ایتالیایی legavolley، محمدجواد معنوی نژاد بازیکن ملی پوش تیم ملی ایران به عضویت تیم ساتورنیا ایتالیا درآمد. 
معنوی نژاد بعد از حضور در این تیم ایتالیایی گفت:  لیگ ایتالیا لیگ بسیار سختی است و تیم های خوب زیادی در آن حضور دارند.  به همین خاطر بازی در این لیگ اصلا آسان نیست. امیدوارم با این تیم نتایج خوبی در زمین کسب کنیم. ما باید خوب بازی کنیم و با هم این کار را انجام دهیم. هر کس وظیفه دارد بهترین خودش  باشد تا بتوانیم در پایان فصل نتایج خوبی کسب کنیم.
او درباره حضور در لیگ والیبال ایتالیا نیز افزود: بازی در لیگ ایتالیا کار آسانی نخواهد بود، من در لیگ های دیگر دنیا بازی کرده‌ام و البته لیگ ایران، اما سوپرلیگا ایتالیا کاملاً متفاوت است چون سطح آن بسیار بالاتر است و هر بازی بسیار سخت است. ما باید خیلی خوب کار کنیم و خود را تا انتها متعهد کنیم تا بتوانیم با حداکثر امکانات خود رقابت کنیم.
به گزارش ایسنا، تیم ساتورنیا به تازگی جواز حضور در لیگ برتر ایتالیا (superliga) را بدست آورده است.
تیم ملی والیبال ایران از روز  سه‌شنبه رقابتهای خود را در هفته دوم لیگ ملتها آغاز می‌کند که بهروز عطایی سرمربی تیم ملی ۱۴ بازیکن را برای اعزام به روتردام هلند انتخاب کرد.
تنها تغییر تیم ملی، خط خوردن محمد جواد معنوی‌نژاد است که میثم صالحی جایگزین او شده است.
بیشتر بخوانید:
واکنش تند معنوی‌نژاد به خط خوردنش از تیم ملی والیبال
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.