تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۰:۱۹
کد خبر : 44879

معمای برانکو، دلبری سردار و یک جنجال اخلاقی!

معمای برانکو، دلبری سردار و یک جنجال اخلاقی!

به گزارش ایسنا، کارشناس ژیمناستیک گفت: باید در ژیمناستیک افرادی بیایند که از همان در ورودی تا صندلی ریاست از جنس این رشته باشند و آن را بلد باشند. روح‌الله وین در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد شرایط ژیمناستیک ایران اظهار کرد: ژیمناستیک روی هوا است نه از حالا از همان روزی که اینچه‌درگاهی از فدراسیون

به گزارش ایسنا، کارشناس ژیمناستیک گفت: باید در ژیمناستیک افرادی بیایند که از همان در ورودی تا صندلی ریاست از جنس این رشته باشند و آن را بلد باشند.
روح‌الله وین در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد شرایط ژیمناستیک ایران اظهار کرد: ژیمناستیک روی هوا است نه از حالا از همان روزی که اینچه‌درگاهی از فدراسیون رفت. درگاهی خوب کار کرد اما با تهرانی‌ها کار نکرد. هیچ کدام از اهالی ژیمناستیک تهران را نگه نداشت و همه مسئولیت‌ها را به استانی‌ها داد. اکنون هم نمی‌دانم علت چیست که وزیر بدون حکم و ابلاغ به او گفته است روی صندلی ریاست بنشیند.
ویدیو/ گلایه مهسا جاور از مبلغ و زمان پرداخت پاداش هانگژو
ملی‌پوش رویینگ زنان ایران که در بازی‌های آسیایی هانگژو موفق به گرفتن دو مدال نقره شد، برای گرفتن سهمیه المپیک پاریس تلاش می‌کند. جاور از مبلغ و زمان پرداخت پاداش هانگژو راضی نیست همچنین انتظار دارد مسئولان زودتر به سراغ ورزشکاران بیایند و در جریان اوضاع و احوال تیم‌های ملی برای حضور در المپیک پاریس قرار بگیرند.
جنجال اخلاقی گزینه سرمربی‌گری والیبال ایران
رسانه‌های لهستانی اعلام کردند که ویتال هاینن همسرش را ترک کرده و با یک دختر لهستانی که ۲۸ سال کوچک‌تر از او است، وارد رابطه شده است.
ویتال هاینن، سرمربی سابق تیم ملی والیبال لهستان در این کشور شهرت زیادی دارد. هواداران لهستانی این مربی را با موفقیت‌های او با تیم ملی والیبال لهستان به یاد دارند اما ظاهرا این مربی بلژیکی وارد حاشیه جدیدی شده است. این مربی ۵۴ ساله همسرش را که سه دختر از او دارد رها کرده و با یک زن لهستانی که ۲۸ سال کوچکتر از او است وارد رابطه شده است. این اخبار باعث ایجاد جنجال بزرگ برای این سرمربی شده است.
«تا پای جان برای ایران» شعار تیم‌ملی در جام ملت‌ها
شعار تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ قطر معرفی شد.
امیر علوی مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال با اعلام این خبر گفت: به رسم چند دوره اخیر جام جهانی و جام ملت‌های آسیا کاروان اعزامی تیم ملی با یک شعار رسمی وارد رقابت‌ها شد. وی افزود: سال پیش قبل از آغاز جام جهانی از طریق دپارتمان مسئولیت اجتماعی یک فراخوان ملی برای دریافت شعار پیشنهادی از طریق شبکه‌های مرتبط با تیم و فدراسیون فوتبال انجام گرفت که با استقبال عمومی مواجه شدیم.
همین حالا قرارداد آزمون را تمدید کنید!
سایت ایتالیایی ilromanista نوشت باشگاه رم باید خیلی زود قرارداد سردار آزمون را با این تیم تمدید کند.
سویا، رقیب رم در فینال سال گذشته لیگ اروپا که برابر تیم ایتالیایی به برتری رسید، علاقه‌مند خرید سردار آزمون شده است. بر اساس برخی شایعات باشگاه اندلسی با بایرلورکوزن برای جذب سردار آزمون مذاکره کرده است. سویا می‌خواهد در پنجره نقل‌وانتقالات ژانویه این بازیکن را از رم بدزدد.
سایت کیکر هم در گزارش مفصل با عنوان «چرا سردار نباید رم را ترک کند» از دلایلی نوشته است که سردار آزمون بر اساس آنها نباید رم را به مقصد سویا ترک کند.
پیش‌بینی حضور ۱۶ رشته ایران در المپیک پاریس
دبیرکل کمیته ملی المپیک اعلام کرد: پیش‌بینی می‌کنیم ۱۶ رشته صاحب سهمیه المپیک شوند.
مناف هاشمی در مورد مصوبات سی و یکمین هیات اجرایی کمیته ملی المپیک بیان کرد: سه دستور رسمی داشتیم و دو دستور خارج از دستور جلسه رسمی بود. جلسه فوق‌العاده ای را هفته آینده داریم چون دو بحث مهم را نتوانستم به نتیجه برسانیم. اول بحث در مورد کاروان المپیک ۲۰۲۴ پاریس بود و گزارشی را به عنوان  مسئول  کاروان ارائه دادم. اقدامات و جلسات سه ماه آینده را اعلام کردم. همچنین گزارشی را حوزه بین الملل و مرکز نظارت بر تیم های ملی ارائه کرد. حدود ۱۶ رشته را پیش بینی می‌کنیم که سهمیه المپیک بگیرند که کشتی، وزنه‌برداری، تکواندو، قایقرانی، تیراندازی، دوچرخه‌سواری، صخره نوردی، تیروکمان و شمشیربازی نمونه آنها هستند. حتی احتمال کم می دهیم والیبال هم سهمیه بگیرد.
ابراز علاقه برانکو برای همکاری با پرسپولیس
سرمربی سابق کروات پرسپولیس ابراز علاقه کرد که مجددا روی نیمکت این تیم بنشیند.
به گزارش ایسنا، بعد از جدایی یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس، مدیران این باشگاه مذاکراتی برای انتخاب گزینه جانشین او انجام دادند و از این رو عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس مذاکراتی را با برانکو ایوانکوویچ انجام داد که این مذاکرات مثبت ارزیابی شده است.
جام ملت‌های آسیا آخرین فرصت برانکو در نیمکت عمان
جام ملت‌های آسیا آخرین فرصت برانکو ایوانکوویچ در تیم ملی فوتبال عمان به شمار می‌آید و با این نتایجی که او کسب کرده، بعید است که قراردادش تمدید شود.
تیم ملی فوتبال عمان با هدایت برانکو ایوانکوویچ یکی از تیم‌های حاضر در جام ملت‌های آسیاست. این کشور سابقه زیادی در جام ملت‌ها ندارد و تنها در چهار دوره این رقابت‌ها شرکت داشته و تنها سه پیروزی در این رقابت‌ها کسب کرده است. به همین خاطر شانس زیادی برای درخشش در قطر ندارد.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.