تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۳:۳۳
کد خبر : 10715

شرایط مبهم بانوان جودوکار ناشنوا برای اعزام به المپیک

شرایط مبهم بانوان جودوکار ناشنوا برای اعزام به المپیک

نرگس موسوی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: از سال ۹۹ که تیم جودو بانوان ناشنوا را تشکیل دادیم، هدف‌مان شرکت در مسابقات جهانی فرانسه و مطرح کردن تیم بانوان در این مسابقات بود که متاسفانه پس از این که شرایط اعزام بانوان به این مسابقات فراهم نشد، دیگر انگیزه‌ای برای ادامه کار نداشتم. وی

نرگس موسوی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: از سال ۹۹ که تیم جودو بانوان ناشنوا را تشکیل دادیم، هدف‌مان شرکت در مسابقات جهانی فرانسه و مطرح کردن تیم بانوان در این مسابقات بود که متاسفانه پس از این که شرایط اعزام بانوان به این مسابقات فراهم نشد، دیگر انگیزه‌ای برای ادامه کار نداشتم.

وی گفت: ما تا زمانی که در تورنمنت‌های برون مرزی شرکت نکنیم، ارزیابی دقیقی نمی‌توانیم از وضعیت بانوان جودوکار داشته باشیم، تنها برگزاری اردوهای داخلی ملاک درستی برای ارزیابی بانوان جودوکار نیست. حداقل باید در یک تورنمنت برون مرزی شرکت کنند تا ببینیم بانوان جودوکار ناشنوا در چه شرایطی قرار دارند.

سرمربی تیم ملی جودو بانوان ناشنوا هم‌چنین درباره وضعیت اعزام بانوان جودوکار ناشنوا به المپیک، خاطرنشان کرد: فدراسیون به طور شفاف به ما اعلام نکرده که آیا بانوان جودوکار به المپیک اعزام می‌شوند یا خیر؟ واقعا اگر شرایط اعزام بانوان جودوکار به المپیک نیز فراهم نشود، انگیزه‌ای برای ادامه همکاری با بانوان جودوکار ناشنوا نخواهم داشت. هدف گذاری ما تنها شرکت در اردوهای داخلی نیست، دوست دارم پس از ۱۵ سال کار حرفه‌ای در جودو، شرایط اعزام بانوان جودوکار به مسابقات آسیایی و جهانی فراهم شود تا بانوان انگیزه کافی برای ادامه تمرینات را داشته باشند.

موسوی در پایان افزود: پس از اعزام نشدن به مسابقات جهانی فرانسه، دوست ندارم المپیک ناشنوایان را نیز از دست بدهیم، امیدوارم فدراسیون زودتر وضعیت جودو بانوان را برای اعزام به المپیک مشخص کند تا از بلاتکلیفی خارج شویم.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.