تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۰
کد خبر : 34995

معمای اعزام هندبالیست‌ها به هانگژو حل می‌شود؟

معمای اعزام هندبالیست‌ها به هانگژو حل می‌شود؟

علیرضا پاکدل در گفت‌وگو با ایسنا، درباره تصمیم نهایی ستاد عالی بازی‌های آسیایی برای اعزام تیم‌های ملی هندبال مردان و زنان به هانگژو اظهار کرد: هنوز هیچ اطلاعی ندارم. دیروز کمیته ملی المپیک نامه به من نوشته که ستاد عالی بازی‌های آسیایی تصمیم گرفته به انتخاب فدراسیون یک تیم (یا زنان یا مردان) اعزام شود.

علیرضا پاکدل در گفت‌وگو با ایسنا، درباره تصمیم نهایی ستاد عالی بازی‌های آسیایی برای اعزام تیم‌های ملی هندبال مردان و زنان به هانگژو اظهار کرد: هنوز هیچ اطلاعی ندارم. دیروز کمیته ملی المپیک نامه به من نوشته که ستاد عالی بازی‌های آسیایی تصمیم گرفته به انتخاب فدراسیون یک تیم (یا زنان یا مردان) اعزام شود. ما هم پاسخ دادیم که شرایط هر دو تیم‌مان یکسان است. انتخاب یک تیم کار فدراسیون نیست و ما این کار را نمی‌کنیم. ضابطه و شاخص می‌خواهد. به هر حال این آخرین خبری است که می‌دانیم.
رییس فدراسیون هندبال در پاسخ به این سوال که مگر زمان ثبت نام نهایی برای بازی‌های آسیایی به پایان نرسیده است، گفت: ما اسامی دو تیم زنان و مردان را از قبل داده‌ایم. بحث این است که هر دو تیم برای ما مهم‌اند و یک شرایط را دارند. نظر ما این است که هر دو تیم ما باید اعزام شوند.
او افزود: در بخش زنان که بارها مطرح شده تیم‌هایی که شانس کسب رتبه تا ششمی را دارند به بازی‌های آسیایی هانگژو اعزام می‌شوند، تیم زنان ما در هر دو دوره اخیر قهرمانی آسیا چهارم شده است. ما بارها درباره تیم ملی زنان صحبت و دفاع کرده‌ایم اما دیگر نمی‌دانیم از دیروز چه کاری کرده‌اند.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.