تاریخ انتشار : شنبه ۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۳:۳۳
کد خبر : 13812

معرفی برترین‌های هفته هفتم مسابقات اسب دوانی کشور در اهواز

معرفی برترین‌های هفته هفتم مسابقات اسب دوانی کشور در اهواز

حسین برون رییس هیات سوارکاری خوزستان در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: هفته ماقبل پایانی رقابت های اسب دوانی کشور روز گذشته ششم اسفندماه با شرکت ۷۷ رأس اسب در ۹ کورس در اهواز برگزار شد. وی با بیان این که مسابقات در مسافت ۱۴۰۰ متر برگزار شد،  عنوان کرد: در کورس اول یاقوت

حسین برون رییس هیات سوارکاری خوزستان در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: هفته ماقبل پایانی رقابت های اسب دوانی کشور روز گذشته ششم اسفندماه با شرکت ۷۷ رأس اسب در ۹ کورس در اهواز برگزار شد.

وی با بیان این که مسابقات در مسافت ۱۴۰۰ متر برگزار شد،  عنوان کرد: در کورس اول یاقوت میر تفت، بلوچ مجرب و بوراک بهروز، در کورس دوم پررنگ مجرب، بروسلی sts و بالستیک hd، در کورس سوم پورشه آل شویرد، پارادایس گوانجی و پیکار گلجویی و در کورس چهارم بیکاردو فاتحی، پری ویس بزن و پیروز نور به ترتیب رده های اول تا سوم این کورس ها را کسب  کردند.

رییس هیات سوارکاری خوزستان ادامه داد: در کورس پنجم پاتریک باباحسنی، پلنگ لرستان و پاریس احمدی، در کورس ششم آریانشاه کاکا، برنا رجبی و اسد لویمی، در کورس هفتم بیان وسن، نادرخان آبادان و باروت سادات، در کورس هشتم برکان سید فاخر، بهاره اکبری و بیوتی زلس و در کورس نهم اروگیت حسین آباد، بوگاتی صحرایی و الشموس جی کی به ترتیب عناوین برتر کورس های پنجم تا هشتم را به خود اختصاص دادند. 

وی با تمجید از سطح این دوره از رقابت ها گفت: تمام تلاش ما این بوده است که مسابقات به بهترین نحو ممکن میزبانی شوند و سطح مسابقات نیز بالا باشد. خوشبختانه تا این هفته از مسابقات به اذعان مسئولان فدراسیون نیز مسابقات در سطح بالایی برگزار شده است.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.