تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۴
کد خبر : 40981

معاون دبیرکل سازمان ملل: زنان، مردان و کودکان در غزه در معرض گرسنگی قرار دارند

معاون دبیرکل سازمان ملل: زنان، مردان و کودکان در غزه در معرض گرسنگی قرار دارند

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، مارتین گریفتیس معاون دبیرکل سازمان ملل متحد در امور بشردوستانه امروز چهارشنبه در سخنانی اعلام کرد، باید نیازهای ضروری ساکنان غزه اعم از آب و غذا و سوخت به منظور ادامه حیات آنان تامین شود. معاون دبیرکل سازمان ملل متحد در امور بشردوستانه تصریح کرد، زنان و

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، مارتین گریفتیس معاون دبیرکل سازمان ملل متحد در امور بشردوستانه امروز چهارشنبه در سخنانی اعلام کرد، باید نیازهای ضروری ساکنان غزه اعم از آب و غذا و سوخت به منظور ادامه حیات آنان تامین شود.
معاون دبیرکل سازمان ملل متحد در امور بشردوستانه تصریح کرد، زنان و مردان و کودکان در غزه در معرض گرسنگی، ضربه و بمباران تا سرحد مرگ قرار دارند، لذا باید هر چه زودتر نیازهای ضروری ساکنان غزه تأمین شود.
وی افزود: ما به موافقت طرف های جنگ غزه نیاز داریم که با آتش بس موافقت کنند زیرا این تنها گزینه برای تحویل امکانات و تجهیزات کمکی است.
گریفتیس معاون دبیرکل سازمان ملل متحد در امور بشردوستانه خاطرنشان کرد، عدم اقدام در مورد آنچه در غزه اتفاق می افتد، عواقبی خواهد داشت که فراتر از مرزهای منطقه است؛ چراکه این یک بحران جهانی است.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.