تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳
کد خبر : 41408

“مس‌سونگون” تیمی که برد را از یاد بُرده است

“مس‌سونگون” تیمی که برد را از یاد بُرده است

مس‌سونگون ورزقان با خرید امتیاز تیم دسته دومی خلیج فارس بندر ماهشهر وارد رقابت‌های فصل ۱۴۰۲ – ۱۴۰۱ لیگ دسته دو فوتبال ایران شد؛ مسی‌ها با کسب عنوان نخست گروه یک این رقابت‌ها جواز حضور در لیگ دسته اول فوتبال را نیز کسب کردند. این تیم امسال با حفظ سرمربی سال گذشته خود یوسف بخشی‌زاده،

مس‌سونگون ورزقان با خرید امتیاز تیم دسته دومی خلیج فارس بندر ماهشهر وارد رقابت‌های فصل ۱۴۰۲ – ۱۴۰۱ لیگ دسته دو فوتبال ایران شد؛ مسی‌ها با کسب عنوان نخست گروه یک این رقابت‌ها جواز حضور در لیگ دسته اول فوتبال را نیز کسب کردند.
این تیم امسال با حفظ سرمربی سال گذشته خود یوسف بخشی‌زاده، جذب چند بازیکن جدید و تیمی عمدتاً بومی به عنوان تک نماینده آذربایجان‌شرقی در لیگ آزادگان پای به این رقابت‌ها گذاشت.
سونگونی‌ها فصل را طوفانی شروع کردند. لاله‌های نارنجی در چهار بازی ابتدایی لیگ‌یک با غلبه بر خلیج‌فارس ماهشهر، دریا بابل، خیبر خرم‌آباد و شهرداری آستارا صدر را به تسخیر خود درآوردند؛ اما شکست مقابل شهر راز شیراز در هفته پنجم رقابت‌ها، تیم مترقی مس‌سونگون را وارد ریل ناکامی کرد.
در هفته‌های بعدی، مس‌شهربابک، چادرملو اردکان و استقلال ملاثانی دیگر تیم‌هایی بودند که مسی‌ها را طی سه هفته متوالی شکست دادند.
در ادامه اما تساوی یک بر یک برابر آریو اسلامشهر برای خروج مس‌سونگون از بحران کافی نبود و شکست از پارس‌ جنوبی‌جم و نفت مسجدسلیمان وضعیت تنها نماینده آذربایجان‌شرقی در لیگ یک را بدتر کرد.
مس‌سونگون با تحمل شش باخت بعد از خوشه‌طلایی ساوه (۷)، بیشترین تعداد شکست را تجربه کرده و با چهار برد، یک مساوی و کسب ۱۳ امتیاز از ۱۱ مسابقه در رده نهم جدول قرار گرفته است.
به گزارش ایسنا، از آخرین پیروزی نارنجی‌های فوتبال آذربایجان، هفت هفته می‌گذرد. جایی که این تیم در جریان هفته چهارم رقابت‌ها با یک گل موفق به شکست شهرداری آستارا شده بود. این درحالی است که ۱۱ هفته از لیگ دسته اول سپری شده و مس‌سونگون شش هفته فرصت دارد تا در پایان نیم‌فصل اول، جایگاه مناسبی برای خود دست‌وپا کند.
سونگونی‌ها در این شش هفته، مقابل نفت‌وگاز گچساران، داماش گیلان و فجرسپاسی صف‌آرایی خواهند کرد. این تیم همچنین باید میهمان سایپا، خوشه‌طلایی ساوه و مس کرمان نیز باشد. مسی‌ها موقعیت مناسبی برای خروج از بحران را در اختیار دارند و باید دید که بالاخره شاگردان یوسف بخشی‌زاده چه زمانی رنگ برد را خواهد دید.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.