تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۷
کد خبر : 47678

چرا کشاورزان اروپایی معترض هستند؟

چرا کشاورزان اروپایی معترض هستند؟

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، «یکی برای همه، همه برای یکی.» کشاورزان اروپایی به‌خوبی متوجه شده‌اند که اگر باهم متحد باشند، می‌توانند بزرگ‌ترین اقتصادهای اروپایی را به زانو در بیاورند. به نقل از لوپوئن، کشاورزان اروپایی به دلیل استانداردهای زیست‌محیطی اتحادیه اروپا اعمال شده در بخش کشاورزی، قرارداد سبز اتحادیه اروپا، رقابت

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، «یکی برای همه، همه برای یکی.» کشاورزان اروپایی به‌خوبی متوجه شده‌اند که اگر باهم متحد باشند، می‌توانند بزرگ‌ترین اقتصادهای اروپایی را به زانو در بیاورند.

به نقل از لوپوئن، کشاورزان اروپایی به دلیل استانداردهای زیست‌محیطی اتحادیه اروپا اعمال شده در بخش کشاورزی، قرارداد سبز اتحادیه اروپا، رقابت غیرمنصفانه در پی جنگ اوکراین که منجر به حمایت از محصولات کشاورزی این کشور در اتحادیه شده است، استفاده از آفت‌کش‌ها، پیچیدگی سیاست مشترک کشاورزی، بوروکراسی و قیمت بالای سوخت دست به اعتراض و اعتصاب زده‌اند.

این اعتراضات در شهرهای مختلف فرانسه، آلمان، بلژیک، جمهوری چک، اسلواکی، مجارستان، لیتوانی، لتونی، اسپانیا، لهستان، ایتالیا، هلند و بلغارستان در چندین نوبت در چند هفته گذشته با آوردن تراکتورها به خیابان‌ها برگزار و باعث ترافیک‌های سنگین شدند.
مسئولین اروپایی برای فرونشاندن خشم کشاورزان وعده کم‌کردن مالیات نهاده‌های دامی و تخفیف در قبض برق با برگزاری جلسات متعدد با آنها داده‌اند. آنها همچنین مسکو را به دخالت و شعله‌ور کردن اعتراضات کشاورزان در اروپا متهم می‌کنند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.