تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۹
کد خبر : 35117

مسابقات پرورش اندام فارس در شیراز برگزار می‌شود

مسابقات پرورش اندام فارس در شیراز برگزار می‌شود

محمدعلی فرهنگ‌مهر گفت: وزن کشی و قدسنجی دسته‌های وزنی و قدی رشته‌های مختلف روز چهارشنبه ۲۸ تیرماه از ساعت ۹ صبح الی ۱۳ انجام و رقابت‌ها نیز از روز پنجشنبه 29 تیر در مجموعه ورزشی شهید آیت‌الله دستغیب شیراز آغاز می‌شود. فرهنگ‌مهر گفت: روز پنجشنبه 29 مهر رقابت در رشته فیزیک و در رده‌های سنی

محمدعلی فرهنگ‌مهر گفت: وزن کشی و قدسنجی دسته‌های وزنی و قدی رشته‌های مختلف روز چهارشنبه ۲۸ تیرماه از ساعت ۹ صبح الی ۱۳ انجام و رقابت‌ها نیز از روز پنجشنبه 29 تیر در مجموعه ورزشی شهید آیت‌الله دستغیب شیراز آغاز می‌شود.
فرهنگ‌مهر گفت: روز پنجشنبه 29 مهر رقابت در رشته فیزیک و در رده‌های سنی پیشکسوتان، بزرگسالان و جوانان و دو دسته ماسکولار فیزیک برگزار خواهد شد.
او ادامه داد: ورزشکاران رده‌های سنی مختلف رشته‌های بادی کلاسیک و بادی بیلدینگ روز جمعه ۳۰ تیرماه روی استیج خواهند رفت و با هم به رقابت می‌پردازند.
به گزارش ایسنا، فرهنگ‌مهر گفت: در این دوره از مسابقات، مانند سال‌های قبل به تیم‌های اول تا سوم رشته‌های بادی بیلدینگ، فیزیک، فیزیک کلاسیک و بادی کلاسیک در رده سنی بزرگسالان کاپ تیمی و به نفرات اول تا سوم هر دسته حکم و مدال اهدا می‌شود.
او خاطرنشان کرد: قوانین و پروتکل‌های داوری براساس جدیدترین دستورالعمل‌های فدراسیون جهانی بدنسازی و فیتنس( IFBB ) مورد توجه است، لذا ورزشکاران شرکت کننده باید این موارد را مد نظر داشته باشند.
فرهنگ‌مهر تاکید کرد که تزریق سینتول در هر ناحیه ای از بدن ورزشکار، هر نوع تزریق در هر ناحیه‌ای از بدن ورزشکار، وجود شکم با سایز بزرگتر از حد طبیعی(Big Belly) که نشان از بزرگی غیرطبیعی اندام داخلی بدن مانند کبد، کلیه و معده بر اثر استفاده از داروهای پپتیدی باشد، وجود ژنیکوماستی شدید در بدن ورزشکار به معنی تغییر شکل غیر طبیعی سینه که ناشی از عدم تعادل هورمونهای استروژن و تستسترون باشد، منجر به ممنوعیت شرکت در مسابقات خواهد شد.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.