تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱
کد خبر : 17297

مدس میکلسن بازیگر یک فیلم اکشن جاسوسی شد

مدس میکلسن بازیگر یک فیلم اکشن جاسوسی شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، مدس میکلسن که جایگزین جانی دپ شد و در فیلم «جانوران شگفت‌انگیز: اسرار دامبلدور» نقش‌آفرینی کرد به عنوان بازیگر اصلی فیلم جاسوسی اکشن «قیصر سیاه» انتخاب شد. این فیلم را یوناس آکرلوند سازنده فیلم‌هایی چون «اربابان آشوب» و «کلارک» کارگردانی می‌کند. جیسون راتول و میکلسن فیلمنامه فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، مدس میکلسن که جایگزین جانی دپ شد و در فیلم «جانوران شگفت‌انگیز: اسرار دامبلدور» نقش‌آفرینی کرد به عنوان بازیگر اصلی فیلم جاسوسی اکشن «قیصر سیاه» انتخاب شد. این فیلم را یوناس آکرلوند سازنده فیلم‌هایی چون «اربابان آشوب» و «کلارک» کارگردانی می‌کند.

جیسون راتول و میکلسن فیلمنامه فیلم را با اقتباس از رمان گرافیکی «پولار» نوشته ویکتور سانتوس، نوشته‌اند.

این دومین پروژه‌ای است که در آن میکلسن، آکرلوند و جرمی بولت و رابرت کولزر- که تهیه کنندگان این فیلم هستند- با هم همکاری می‌کنند. آکرلوند سال ۲۰۱۹ نیز به شیوه مولف خود «پولار» را با همکاری همین گروه برای نتفلیکس ساخت که میکلسن بازیگر اصلی‌اش بود و ۲ هفته متوالی اولین برنامه پرمخاطب نتفلیکس شد.

مذاکرات برای انتخاب بازیگران دیگر فیلم «قیصر سیاه» ادامه دارد و خبرهای بعدی پیشرفت در این امر را روشن می سازد.

در فیلم «قیصر سیاه» میکلسن در نقش خطرناک‌ترین قاتل جهان، یک توطئه مرگبار از سوی سندیکای قاتلان را کشف می‌کند و به هدف شماره یک آنها بدل می‌شود.

میکلسن با بازی در «کازینو رویال» و مجموعه تلویزیونی «هانیبال» که در نقش دکتر هانیبال لکتر بازی کرد، شناخته شد. «دکتر استرنج»، «روگ‌وان: داستانی از جنگ ستارگان» و «دور دیگر» از دیگر فیلم‌های وی بوده است. وی در پنجمین فیلم «ایندیانا جونز» که هنوز بی‌عنوان است هم بازی خواهد کرد.

آکرلوند برای ساخت فیلم‌های موزیک ویدیویی شهرت دارد و ۲ جایزه گرمی برده است. فیلم «ارباب آشوب» وی نیز در جشنواره فیلم ساندنس ۲۰۱۸ به نمایش درآمده بود.

«آپارتمان‌های کوچک» با بازی بیلی کریستال، «اسپون» با بازی جیسون شوارتزمن و میکی رورک و سریال «کلارک» از دیگر آثار وی هستند.

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.