تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۱
کد خبر : 40631

مدال‌های ایزدیار در پاراآسیایی به ۲۴ رسید/ صفایی: ۳ نقره جاکارتا را به ۲ طلا تبدیل کردم

مدال‌های ایزدیار در پاراآسیایی به ۲۴ رسید/ صفایی: ۳ نقره جاکارتا را به ۲ طلا تبدیل کردم

به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا از هانگژو، مرحله فینال رقابت‌های پاراشنا چهارمین دوره بازیهای پاراآسیایی در کلاس S۱۰ کرال پشت عصر امروز پنجشنبه در سالن شنا ورزشگاه ژیمناستیک شهر هانگژو چین برگزار شد و طی آن شاهین ایزدیار به آب زد.  در این مرحله که هشت شناگر حضور داشتند شاهین ایزدیار با زمان یک دقیقه

به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا از هانگژو، مرحله فینال رقابت‌های پاراشنا چهارمین دوره بازیهای پاراآسیایی در کلاس S۱۰ کرال پشت عصر امروز پنجشنبه در سالن شنا ورزشگاه ژیمناستیک شهر هانگژو چین برگزار شد و طی آن شاهین ایزدیار به آب زد. 
در این مرحله که هشت شناگر حضور داشتند شاهین ایزدیار با زمان یک دقیقه و ۸ ثانیه و ۳۳ صدم ثانیه در جایگاه سوم ایستاد و مدال برنز را از آن خود کرد. شناگر قزاقستانی با یک دقیقه و ۵ ثانیه و ۴۲ صدم ثانیه اول شد و ورزشکاری از ژاپن با یک دقیقه و ۷ ثانیه و ۶۵ صدم ثانیه دوم شد و مدال نقره را برگردن آویخت.

شاهین ایزدیار: عملکردم از جارکارتا بهتر است اما سطح رقیبان بالا رفته است
ملی پوش پاراشنا ایران با ابراز رضایت از عملکردش در چهارمین دوره بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین گفت: از ۵ ماده ای که شنا کرده ام در ۴ ماده بهتر از بازیهای جاکارتا بوده ام. 
به گزارش ایسنا، شاهین ایزدیار شامگاه پنجشنبه پس از کسب مدال برنز ماده ۱۰۰ متر کرال پشت گفت: از این که توانستم در چهارمین دوره بازیهای آسیایی تعداد مدال هایم را به ۲۴ (۸ طلا، ۷ نقره و ۹ برنز) برسانم خدا را شکر می‌کنم. 
وی ادامه داد: نسبت به دوره گذشته ۵ سال سنم بالا رفته است که در شنا بسیار تاثیرگذار است اما با تمرینات و برنامه ریزی که داشتم در این دوره توانستم به دو مدال نقره و سه مدال برنز دست پیدا کنم.
ایزدیار ادامه داد: سطح رقابت ها بالا رفته است اما به خاطر تمریناتی که داشته ام توانسته ام در این دوره نمایش بهتری داشته باشم. مدال هایم را به بانوان ایران به ویژه خواهر و مادر عزیزم تقدیم می‌کنم.
صفایی: ۳ مدال نقره جاکارتا را به  ۲ مدال طلا تبدیل کردم
به گزارش خبرنگار اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی هانگژو ملیحه صفایی پس از کسب ۲ مدال طلا در بخش انفرادی و تیمی استاندارد تیم شطرنج بانوان نابینا و کم بینایان گفت: من از سال ۹۷ که از جاکارتا برگشتم تصمیم گرفتم در بازی‌های پاراآسیایی بعدی که در هانگژو برگزار می شود حتما طلا بگیرم و خوشحالم که به هدفم رسیدم.
وی در ادامه گفت : کادر زحمتکشی کنارم بودند که جا دارد از آقای بهروز مرادی که استاد شخصی من در این ۵ سال بودند در کنار خانم پریدر و حداد و استاد هدهدی که از لحاظ روحی، روانی، مدیریت و فنی تلاش زیادی کردند تشکر کنم. زحمات تمام این عزیزان در پایان این موفقیت را برای مجموعه تیمی شطرنج به ارمغان آورد.
صفایی در پایان گفت: امیدوارم در ادامه همین روند بتوانیم در بخش سرعت هم خوشرنگ ترین مدال را کسب کنیم.
افروز: قول می‌دهم طلای پارالمپیک را بگیرم
به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا، سعید افروز پس از کسب مدال طلای پرتاب نیزه کلاس F۳۳/۳۴ در  بازی‌های پاراآسیایی هانگژو اظهار کرد: بعد از مسابقات پارالمپیک توکیو، خیلی زحمت کشیدم تا به این مدال دست پیدا کنم و الان هم خیلی خوشحالم که لطف خدا شامل حال من شد و به رکورد جدید رسیده و طلا گرفتم. 
وی افزود: در ادامه مسابقات برای همه ورزشکاران آرزوی موفقیت می‌کنم. ان‌شاءالله بقیه بچه‌ها هم بهترین رکوردهای را داشته باشند و طلا بگیرند. 
دارنده نشان طلای بازی‌های پاراآسیایی هانگژو در خصوص برنامه‌اش برای آینده گفت: قبل از پارالمپیک، مسابقات جهانی ژاپن را در پیش داریم و می‌خواهم در آن بازی‌ها رکورد را افزایش دهم. در این بازی‌ها هم قصد افزایش رکورد داشتم اما نشد. شرایط مسابقه این موضوع را تعیین می‌کند. قول می‌دهم در پاریس علاوه بر رکوردشکنی، طلای بازی‌ها را نیز به دست بیاورم. 
وی در پایان گفت: قبل از مسابقات نذر کرده بودم که اگر مدال گرفتم، به نیابت از برادر مرحومم، این مدال را به شهید غلامرضا مصطفوی که از شهدای دارالشفا است، تقدیم کنم. ان‌شاءالله که روح هردوی آنها شاد باشد.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.