تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰
کد خبر : 38477

محرومیت چهارساله بسکتبالیست ذوب‌آهن

محرومیت چهارساله بسکتبالیست ذوب‌آهن

به گزارش ایسنا، افسران کنترل دوپینگ ایران‌نادو در خلال رقابت‌های لیگ بسکتبال در آذر سال ۱۴۰۱ از بازیکن تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان نمونه دوپینگ گرفتند که پس از بررسی و آنالیز توسط آزمایشگاه مرجع وجود ماده متاسترون از گروه کلاس ماده ممنوعه S1 فهرست ممنوعه وادا محرز و توسط آزمایشگاه به ستاد ملی مبارزه با

به گزارش ایسنا، افسران کنترل دوپینگ ایران‌نادو در خلال رقابت‌های لیگ بسکتبال در آذر سال ۱۴۰۱ از بازیکن تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان نمونه دوپینگ گرفتند که پس از بررسی و آنالیز توسط آزمایشگاه مرجع وجود ماده متاسترون از گروه کلاس ماده ممنوعه S1 فهرست ممنوعه وادا محرز و توسط آزمایشگاه به ستاد ملی مبارزه با دوپینگ ایران اعلام شد.
با توجه به ابلاغ ایران نادو به ورزشکار و عدم پذیرش اولیه در مهلت مقرر و با عنایت به ماده مصرفی، حکم محرومیت اولیه چهارساله صادر شد که به درخواست محمدحسین احمدی شورای استیناف تشکیل شد. اما با توجه به اینکه قبل از نهایی‌شدن احکام شورای استیناف یک نسخه از نتیجه جلسه این شورا به وادا برای تایید ارسال می‌شود، آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ درخواست استیناف ورزشکار را نپذیرفت و حکم اولیه ایران‌نادو مبنی بر محرومیت چهارساله را تایید کرد.
بنا بر این محمدحسین احمدی، بسکتبالیست تیم ذوب آهن اصفهان از تاریخ ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ لغایت ۱۴۰۵/۱۱/۰۴ از تمامی فعالیت‌های ورزشی محروم شد.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.