تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳
کد خبر : 45594

مجوز مجلس برای فروش فراورده‌های نفتی مازاد تولیدی پالایشگاه آبادان

مجوز مجلس برای فروش فراورده‌های نفتی مازاد تولیدی پالایشگاه آبادان

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، نمایندگان مجلس در جلسه علنی نوبت صبح امروز سه شنبه و در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه ۱۴۰۳، بندهای (ز) و (ژ) تبصره ۷ این لایحه را تصویب کردند. ز- وزارت نفت مکلف است از طریق شرکت دولتی تابعه ‌ذی‌ربط نسبت به أخذ ۲/۵ درصد ارزش

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، نمایندگان مجلس در جلسه علنی نوبت صبح امروز سه شنبه و در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه ۱۴۰۳، بندهای (ز) و (ژ) تبصره ۷ این لایحه را تصویب کردند.
ز- وزارت نفت مکلف است از طریق شرکت دولتی تابعه ‌ذی‌ربط نسبت به أخذ ۲/۵ درصد ارزش فروش هر تن اتیلن تولیدی فروش رفته حاصل از خوراک اتان و واریز آن به‌حساب ردیف درآمدی مربوط نزد خزانه‌داری کل کشور اقدام نماید.
ژ- به شرکت دولتی تابعه ذیربط وزارت نفت اجازه داده می شود فراورده‌های نفتی تولیدی پالایشگاه آبادان مازاد بر برنامه مصوب تولید (معادل ۳۷۰ هزار بشکه در روز دریافت خوراک) را تا سقف ۲۳۰ میلیون یورو، به فروش رسانده و به ‌حساب شرکت نزد خزانه داری کل کشور واریز کند.
همچنین در صورت افزایش خوراک دریافتی پالایشگاه آبادان به بیش از ۴۳۰ هزار بشکه در روز، فروش فراورده های نفتی تولیدی از این محل تا سقف مبلغ ۴۷۰ میلیون یورو مازاد بر سقف مبلغ تعیین شده در صدر این بند است.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.