تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۷
کد خبر : 48438

بازداشت ۴ شرور وحشت آفرین در محله نظام آباد

بازداشت ۴ شرور وحشت آفرین در محله نظام آباد

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، روز گذشته ماموران پایگاه چهارم  سازمان اطلاعات پلیس تهران از درگیری میان چهار نفر از اراذل و اوباش منطقه نظام آباد تهران با خبر شدند. در جریان گزارش واصله به پلیس اعلام  شده بود که این افراد اقدام به درگیری با سلاح گرم و باعث ایجاد وحشت

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، روز گذشته ماموران پایگاه چهارم  سازمان اطلاعات پلیس تهران از درگیری میان چهار نفر از اراذل و اوباش منطقه نظام آباد تهران با خبر شدند. در جریان گزارش واصله به پلیس اعلام  شده بود که این افراد اقدام به درگیری با سلاح گرم و باعث ایجاد وحشت برای ساکنان محل شده بودند.
ماموران پلیس در محل حاضر شده و با انجام بررسی‌های بیشتر متوجه شدند که متهمان پس از درگیری با یکدیگر و با توجه به جراحات ایجاد شده سریعا از محل متواری شده‌اند. در همین راستا نیز ماموران اقدام به شناسایی مخفیگاه این افراد شرور کرده و پس از اخذ  دستور قضائی با اجرای یک عملیات اطلاعاتی پلیسی نسبت به دستگیری هر چهار متهم اقدام کردند.
چهار متهم که از اشرار منطقه نظام آباد بودند، به مقر انتظامی منتقل شدند و مخفیگاه آنان نیز مورد بازرسی قرار گرفت که در جریان آن یک قبضه سلاح جنگی به همراه یک عدد خشاب و سه عدد فشنگ جنگی کشف و ضبط شد.
چهار متهم دستگیر شده به جرم خود اعتراف کرده و پس از آن برای ادامه روند رسیدگی به جرم به همراه پرونده متشکله روانه دادسرا شدند. 
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.