تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴
کد خبر : 47309

عملکرد ضعیف تراکتورِ خصوصی برابر پرسپولیس: ۱۲ بازی، ۲ برد!

عملکرد ضعیف تراکتورِ خصوصی برابر پرسپولیس: ۱۲ بازی، ۲ برد!

تقابل تراکتور و پرسپولیس قدمتی بیش از ۵۰ سال دارد و دیدارهای ۲ تیم جزو جذاب‌ترین بازی‌های لیگ‌برتر به حساب می‌آیند؛ از این رو پیروزی در این مسابقه حیثیتی همواره برای طرفداران هر ۲ تیم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده است. تی‌تی‌ها در سال‌های اخیر عملکرد چندان جالبی برابر رقیب دیرینه‌شان نداشته‌اند. تراکتورِ خصوصی، ۱۲

تقابل تراکتور و پرسپولیس قدمتی بیش از ۵۰ سال دارد و دیدارهای ۲ تیم جزو جذاب‌ترین بازی‌های لیگ‌برتر به حساب می‌آیند؛ از این رو پیروزی در این مسابقه حیثیتی همواره برای طرفداران هر ۲ تیم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده است.
تی‌تی‌ها در سال‌های اخیر عملکرد چندان جالبی برابر رقیب دیرینه‌شان نداشته‌اند. تراکتورِ خصوصی، ۱۲ بار با پرسپولیس‌ در چارچوب لیگ‌برتر دیدار کرده‌ است که ۸ بازی با برتری سرخ‌های پایتخت و ۲ مسابقه با نتیجه مساوی به پایان رسیده؛ تراکتور در این مدت تنها ۲ بار پرسپولیس را شکست داده‌ است.
اولین پیروزی‌ تراکتورِ خصوصی برابر پرسپولیس به ۸ شهریورماه ۱۳۹۸ و دیدار رفت لیگ نوزدهم بر می‌گردد، جایی که تی‌تی‌ها در ورزشگاه مملو از جمعیت یادگارامام (ره) با شلیک از راه دور احسان حاج‌صفی به پیروزی دست پیدا کردند.
تراکتور از آن تاریخ به بعد مقابل پرسپولیس همواره ناکام بود و بلاخره در بازی رفت لیگ بیست‌ودوم پس از قریب به سه هزار روز توانست در ورزشگاه آزادی از سد پرسپولیس بگذرد. طلسمی بسیار طولانی که حتی فکر کردن به آن هم اعصاب پرشورها را خرد می‌کرد؛ پیروزی بزرگی که با تک گل محمد عباس‌زاده از روی نقطه پنالتی حاصل شد تا تراکتور تحت هدایت قربان بردیف علاوه بر فائق آمدن بر رقیب دیرینه، خود را دوباره به عنوان یک مدعی مطرح کند. در این مدت هر ۲ پیروزی تراکتور برابر پرسپولیس با نتیجه اقتصادی یک بر صفر به دست آمده‌اند.
به گزارش ایسنا، شاگردان خمس روز گذشته در دوئل حساس هفته هفدهم لیگ‌برتر درحالی ۲ بر صفر مغلوب پرسپولیس شدند که غلبه بر رقیب سنتی، تراکتور را به رتبه سوم می‌رساند.
پرشورها همانند سایر طرفداران تیم‌های مطرح جهان، از تیم‌شان برابر رقبای سنتی انتظار پیروزی دارند؛ اما تراکتور در دوران خصوصی خود عملکرد ضعیفی مقابل سرخ‌پوشان پایتخت و همچنین دیگر رقبا (استقلال و سپاهان) داشته است. آمار ضعیفی که تنها ۲ پیروزی در طی ۶ فصل لیگ‌برتر (۱۲ بازی) مقابل پرسپولیس را در خود جای داده است.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.