تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
کد خبر : 25458

در حوزه انگشتر برند شدم و ثروت زیادی بدست آوردم

در حوزه انگشتر برند شدم و ثروت زیادی بدست آوردم

بهترین و سریع ترین روش برای ثروتمند شدن من شروع کردم کسب و کار جدیدم در حوزه انگشتر بود. از زمانی که ئارد این حوزه شدم در مدت زمان بسیار کوتاهی توانستم به درآمد میلیاردی برسم. انگشتر شرف الشمس کلیه انگشتر شرف الشمس از نظر طراحی و ساخت از ظرافت و زیبایی فوق ‌العاده ‌ای

بهترین و سریع ترین روش برای ثروتمند شدن من شروع کردم کسب و کار جدیدم در حوزه انگشتر بود. از زمانی که ئارد این حوزه شدم در مدت زمان بسیار کوتاهی توانستم به درآمد میلیاردی برسم.

انگشتر شرف الشمس

کلیه انگشتر شرف الشمس از نظر طراحی و ساخت از ظرافت و زیبایی فوق ‌العاده ‌ای برخوردار می باشند. ما با استفاده از دستگاه های پیشرفته و ظریف توانستیم در عرصه تولید انگشترهای مردانه و زنانه بسیار موفق عمل نماییم.با توجه به اینکه کلیه انگشتر ها در مجموعه ای از بهترین سنگهای قیمتی درجه یک تولید و ساخت می گردد.

شما مشابه این انگشترها را در هیچ کجای کشور پیدا نخواهید کرد. کلیه حکاکی های انجام شده بر روی انگشتر های شرف شمس در روزهای مطابق با روایات اسلامی در ساعات مخصوص حک شده است و به شما این اطمینان را میدهیم که این انگشتر را با کیفیت اصل خریداری نمایید.

انگشتر طلا نامزدی

این انگشتر طلا نامزدی دوست داشتنی که می تواند شروع خاطره های جذاب و شیرین یک زندگی باشد وقتی در دست دختر خانم قرار می گیرد بیانگر این است که این شخص در شرف ازدواج بوده و متعهد به یک سری قوانین و چهارچوبها می باشد و پیش از این که ارزش مادی داشته باشد ارزش معنوی آن مهم و ارزشمند است. این انگشتر به دلیل اینکه کوچک تر و ظریف تر از سایر انگشترها می باشد قیمت چندان بالایی ندارد و فقط مختص عروس خانمها است و اغلب به صورت تک نگین یا پر نگین تولید می شود، در شروع دوره آشنایی این انگشتر در انگشت چهارم دست چپ قرار می گیرد اما پس از عقد و ازدواج، جای خودش را به انگشتر حلقه می دهد و در انگشت چهارم دست راست جا خوش می کند البته باید بگوییم که ممکن است در برخی از شهرهای کشور با توجه به رسم و رسومات مختلفی که دارند این رسم وجود نداشته باشد.

از جذاب ترین تصاویری که هر دختر خانمی برای دیدن آن مشتاق است عکس انگشتر طلا می باشد و به نظرم هر دختری برای یکبار هم که شده این مطلب را جستجو کرده است و به تماشای انواع مدلها و سبکهای این محصول نشسته است.

انگشتر یاقوت کبود

زیورآلات مختلفی وجود دارند که انگشتر یاقوت کبود از نوع فاخر مردانه قدیمی با قیمت ارزان موجود می باشد که بسته به کاربردی که دارد افراد زیادی در صدد دریافت آن هستند و هر کسی که یکبار این مدل انگشتر را در دستان خود بگذارد دیگر دلش نمی خواهد که لحظه ای آن را از خود جدا کند.

 دست یکی از مهم ترین عضوهای بدن است که همیشه مرکز توجهات می باشد و با استفاده از انگشترهای مناسبی که بر دست می گذاریم به زیبایی خود بیشتر کمک می کنیم. یاقوت علاوه بر رنگ خیره کننده ای که دارد دارای خواص درمانی زیادی است و این موضوع درخواست برای استفاده از آن را بالا می برد.

سنگهای شفا بخش سالیان طولانی است که در بین مردم ما جا افتاده اند و هر کسی به نوبه ی خود و متناسب با نیاز و درخواستی که از آنها دارد به مصرف می رساند. علوم مختلفی در این زمینه پدید آمده اند که سرآمد آنها انرژی درمانی می باشد که به شما کمک می کند تا بهترین سنگ درمانی خود را پیدا کنید و با بر دست کردن آن از انرژی بی پایان آن بهره ببرید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.