تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰
کد خبر : 31673

ماهی ۱۱ میلیون از پارالمپیک حقوق می‌گیرم/ دوچرخه‌ام برای ۱۵ سال پیش است

ماهی ۱۱ میلیون از پارالمپیک حقوق می‌گیرم/ دوچرخه‌ام برای ۱۵ سال پیش است

مهدی محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره میزان آمادگی خود برای شرکت در مسابقات پارادوچرخه‌سواری جاده قهرمانی آسیا اظهار کرد: این مسابقات خرداد در تایلند برگزار می‌شود که برای حضور موفق در این رقابتها تمریناتم را به صورت غیرمتمرکز در زنجان پیگیری می‌کنم و در حال حاضر از شرایط  خوبی برای شرکت در این رقابتها

مهدی محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره میزان آمادگی خود برای شرکت در مسابقات پارادوچرخه‌سواری جاده قهرمانی آسیا اظهار کرد: این مسابقات خرداد در تایلند برگزار می‌شود که برای حضور موفق در این رقابتها تمریناتم را به صورت غیرمتمرکز در زنجان پیگیری می‌کنم و در حال حاضر از شرایط  خوبی برای شرکت در این رقابتها برخوردارم.
وی گفت: پیش از این برای پیگیری تمریناتم در جاده بدلیل این که کسی من را اسکورت نمی‌کرد با خطر تصادف روبرو بودم اما مدت یکماه است که با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان در جاده اسکورت می‌شوم و این مساله شرایط خوبی را برای من فراهم کرده که بدون دغدغه و نگرانی در جاده رکاب بزنم و خود را برای مسابقات قهرمانی آسیا آماده کنم.
دارنده مدال طلای قهرمانی آسیا در ماده تعقیبی ۴ هزار متر مردان یکی از مشکلات خود را نداشتن دوچرخه مدرن و استاندارد در پیست و جاده عنوان کرد و افزود: دوچرخه‌ای که فدراسیون برای پیست در اختیار ما گذاشته برای سال ۲۰۰۸ (۱۵ سال قبل) و بسیار قدیمی و غیراستاندارد است که مجبوریم تمرینات را با همین دوچرخه پیگیری کنیم، در حالی که یک دوچرخه سوار حرفه‌ای سالی یکبار دوچرخه خود را تعویض می‌کند.
محمدی تصریح کرد: قبل از بازیهای پارالمپیک توکیو با گرفتن وام دوچرخه جاده گرفتم که البته خیلی استاندارد نیست و تنها برای انجام تمرینات مناسب است. اگر بخواهیم دوچرخه استاندارد و مدرن که مناسب مسابقات باشد خرید کنیم در حدود ۵۰۰ میلیون تومان باید هزینه کنیم که در شرایط کنونی سخت بوده و امکانپذیر نیست.
وی در پاسخ به این پرسش که از نظر تجهیزات چقدر تحت حمایت کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون قرار دارید، خاطرنشان کرد: در حال حاضر ماهیانه ۱۱ میلیون تومان از کمیته ملی پارالمپیک حقوق اردونشینی دریافت می کنم که جای تشکر دارد. البته هزینه تجهیزات به حدی گران است که این مبلغ جوابگوی خرید تجهیزات نیست. به طوری یک لاستیک تمرینی حلقه‌ای ۲ میلیون تومان است که هر ۳ ماه یکبار باید ۴ میلیون تومان برای خرید لاستیک هزینه کنم. قرار بود کمیته ملی پارالمپیک در زمینه‌ی تجهیزات نیز کمک کند که هنوز خبری نیست.
عضو تیم ملی پارادوچرخه سواری تاکید کرد: یک دوچرخه استاندارد و مناسب تاثیر زیادی در کاهش تایم مسابقات دارد، هر چقدر دوچرخه به روزتر باشد زمان پیش‌بینی شده کمتر می‌شود. متاسفانه در مسابقات همیشه به دلیل نداشتن دوچرخه‌های استاندارد و به روز با این مشکل مواجه هستیم و با خیال راحت نمی‌توانیم رکاپ بزنیم.
وی در پایان در پاسخ به این پرسش که چقدر امید به کسب مدال در رقابت‌های قهرمانی آسیا هندوستان در رشته جاده دارید، گفت: برای قهرمانی تلاش زیادی کرده‌ام و نسبت به سال گذشته از نظر بدنی و فنی آماده‌تر هستم اما با این وجود همه چیز بستگی به روز مسابقات دارد و این که چقدر از نظر تجهیزات دچار مشکل نشوم.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.