تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۰
کد خبر : 37708

ماموریت‌های اورژانس هوایی تهران رکورد زد

ماموریت‌های اورژانس هوایی تهران رکورد زد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمداسماعیل توکلی، در ارتباط با حوادث هفته گذشته (۳ الی ۱۰ شهریور) اظهار داشت: طی این مدت در مجموع ۲۲۴۵۲ مأموریت در مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس استان تهران (دیسپچ) ثبت شد که در پی این مأموریت‌ها ۴۸۲۵ نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند و ۱۷۶۲۷ مورد نیز در محل از خدمات

به گزارش خبرگزاری مهر، محمداسماعیل توکلی، در ارتباط با حوادث هفته گذشته (۳ الی ۱۰ شهریور) اظهار داشت: طی این مدت در مجموع ۲۲۴۵۲ مأموریت در مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس استان تهران (دیسپچ) ثبت شد که در پی این مأموریت‌ها ۴۸۲۵ نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند و ۱۷۶۲۷ مورد نیز در محل از خدمات اورژانس استفاده کردند.
وی گفت: در این مدت ۵۰۵۱۸ تماس با مرکز دیسپچ اورژانس تهران برقرار شد که از این تعداد متأسفانه ۲۱۹۴ تماس‌های مزاحم با این مرکز بوده است.
توکلی افزود: از مجموع مأموریت‌های ثبت شده طی هفته گذشته، ۳۴۸۶ مورد حوادث ترافیکی و ۱۸۹۶۶ مورد حوادث غیر ترافیکی بوده است.
رئیس مرکز اورژانس استان تهران ادامه داد: طی هفته گذشته، اورژانس هوایی ۲۲ سورتی پرواز داشت که از این تعداد ۳ پرواز مربوط به بال ثابت (انتقال اعضا) بود.
توکلی با اشاره به تعداد سورتی پرواز در هفته اخیر در اورژانس استان تهران گفت: در تاریخ اورژانس این تعداد پرواز در یک هفته بی نظیر است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.