تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱
کد خبر : 24660

لزوم استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی در پروژه‌های توسعه‌ای متروی تهران

لزوم استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی در پروژه‌های توسعه‌ای متروی تهران

به گزارش ایسنا، جلال بهرامی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در نشست با مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت مترو، ضمن استماع گزارش آخرین وضعیت رفع نواقص خطوط ۳ و ۴ در جریان پیشرفت فیزیکی ایستگاه‌های باقی‌مانده از خطوط ۶ و ۷ و همچنین پروژه راه‌اندازی خط متروی تهران – پرند در بخش

به گزارش ایسنا، جلال بهرامی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در نشست با مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت مترو، ضمن استماع گزارش آخرین وضعیت رفع نواقص خطوط ۳ و ۴ در جریان پیشرفت فیزیکی ایستگاه‌های باقی‌مانده از خطوط ۶ و ۷ و همچنین پروژه راه‌اندازی خط متروی تهران – پرند در بخش حدفاصل فرودگاه امام خمینی (ره) تا شهر جدید پرند قرار گرفت.
در گزارش ارائه شده به معاون حمل و نقل و ترافیک، پروژه‌های توسعه‌ خطوط هفتگانه، آخرین وضعیت احداث پایانه‌ها و پارکینگ‌های مترو، مشکلات مالی مربوط به تامین به‌ موقع منابع مالی و برنامه زمان‌بندی بازنگری‌ شده در خصوص افتتاحیه‌های پیش‌رو نیز مورد بحث و تبادل ‌نظر صورت ‌گرفت.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در پایان این نشست ضمن اذعان به سختی‌های فعالیت‌های عمرانی پر هزینه در شرایط کنونی، خواستار مشخص ‌شدن جایگاه بخش خصوصی در ساختار پروژه‌های شرکت مترو شد.
وی همچنین بر استفاده از ظرفیت‌های قانونی شرکت مجتمع‌های ایستگاهی مترو و بهره‌مندی موثر از بودجه‌های غیرنقد برای پیشبرد هرچه سریعتر طرح‌های هزینه‌بر پیش‌رو تاکید کرد.
بنا براعلام روابط‌ عمومی و امور بین‌الملل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو)، گفتنی است معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با پراهمیت خواندن مساله تکمیل ایستگاه‌های باقی‌مانده شبکه متروی پایتخت، اعلام کرد که در اسرع وقت از پروژه‌های دردست اجرای شرکت مترو بازدید میدانی به عمل خواهد آورد.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.