تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۵
کد خبر : 23858

قیمت کیک اسفنجی نرم تولد

قیمت کیک اسفنجی نرم تولد

از مواردی که معمولاً همه از خوردنش لذت می برند و بسیار خوشمزه و لذیذ است کیکهای اسفنجی می باشد این مورد در تنوعها و گونه های متفاوتی وجود دارد که قیمت خرید و فروش آن کاملاً بسته به حجم اندازه و طعم ان است که این نوع کیکها  دارند. معمولاً کیکها درست شده اند

از مواردی که معمولاً همه از خوردنش لذت می برند و بسیار خوشمزه و لذیذ است کیکهای اسفنجی می باشد این مورد در تنوعها و گونه های متفاوتی وجود دارد که قیمت خرید و فروش آن کاملاً بسته به حجم اندازه و طعم ان است که این نوع کیکها  دارند. معمولاً کیکها درست شده اند از سه ماده اصلی شکر شانه تخم مرغ ماده اصلی باعث می شود که این کیک خوشمزه برای مخاطب تهیه شوند و اگر مخاطبین دوست دارد که طعم و مزه متفاوتی را داشته باشند می ‌توانند از وانیلهای گوناگون دارچینها زعفران اسانسهای طعم دار از آن استفاده کند این موارد جملگی باعث می شوند که طعم بی‌نظیر و فوق‌العاده بشود اما این نوع کیکها معمولاً در طول عمر 30 تا 25 روز بوده است.

قطعا اولین چیزی که برای عموم مردم مهم است وجود قیمت مناسب و همچنین کیفیت قابلی است که این مورد روی کیک اسفنجی هم صادق است یعنی شما اولین چیزی که برای تان معمولا اولویت دارد این است که قیمت کیک اسفنجی ما استفاده می خواهیم بکنیم به چه نحو است دوم اینکه الزاما مادامی که این پول را دادیم و کیفیت آن با قیمتی که دارد برابری می کند یا نه، چون دیده شده از بعضی کارخانه ها که قیمتهای فوق العاده بالایی دارند در حالی که حتی اندازه نصف آن هم هزینه برای کیفیت آن نکردند. لذا در این مورد شما می بینید کیکی که شما تهیه می کنید اندازه یک کف دست است ولی مادامی که پلاستیک آن را باز می کنیم محتوای داخلی آن به  نصف کف دست می رسد. این مورد فوق العاده زیاد بوده و هنوز برای مشکل ان چاره ای اندیشیده نشده است.

کیک اسفنجی تولد

تمامی کیکها دارای مواد اولیه مشترکی می باشند که این مواد شامل آرد، تخم مرغ، وانیل، شکر و بکینگ پودر می باشد. علت نام گذاری این کیک به اسفنجی، به دلیل این است که بعد از بریده شدن در داخل آن حالت حبابهایی دیده می شود که در اسفنجهای دریایی نیز دیده می شود. این نوع از کیک را اصولا بعد از پخته شدن با انواع تزئینات مانند خامه، توت فرنگی، شکلات و انواع دسرها سرو می کنند. این نوع از کیکها از ابتدایی ترین نوع کیک بوده که در آمریکا و اروپا بیشترین محبوبیت را داشته و جز بهترین دسرهای آنها محسوب می شود.همه ما از بچگی علاقه به خوردن انواع خوردنیهای شکلاتی داشته ایم و از آن برای تزئین انواع کیک اسفنجی استفاده کرده ایم.

برای اینکه بتوانید در مراسمات مختلف مانند تولد بهترین کیک اسفنجی تولد را در خانه تهیه کنید، باید در ابتدا مواد اولیه مناسب را تهیه کنید و از فر مناسب برای پختن استفاده کنید. همان طور که اشاره کردیم یکی از عوامل اسفنجی شدن کیک نحوه هم زدن مواد کیک می باشد که تاثیر گذار ترین مورد می باشد.یکی از موادی که قابل حذف شدن در پخت کیک نیست بیکینگ پودر با پودر کیک می باشد که نحوه استفاده و میزان استفاده برای اسفنجی شدن کیک مهم است. برای استفاده از بیکینگ پودر در ابتدا باید نوع مرغوب خرید و دقت کرد که تاریخ گذشته نباشد و مرحله بعدی میزان استفاده بوده که نه باید بسیار زیاد در داخل مواد ریخت، نه کم. در کل پخت این نوع از کیک با خاصیت پف کنندگی تخم مرغ استفاده می شود.

کیک اسفنجی نرم

برای آن که بتوانید برای خود یک کیک اسفنجی جدید ساده نرم را تهیه کنید باید هم مراحل آن را به خوبی بدانید و هم از مواد و وسایل بسیار خوب و درجه یک استفاده کنید تا بتوانید کیکی بسیار با کیفیت و خوشمزه را برای خود تهیه کنید. ما در این جا برای شما چندین نکته را آورده ایم تا بتوانید بهترین کیک را برای خود بپزید. از آنجایی که حرارت به بافت کیک وارد می شود و سبب حبابهای در درون آن می شود لذا شما نباید به هیچ وجه کف ظرف و یا قابلمه مسی خود را چرب کنید.باید حتماً از قالبهایی استفاده کنید که کاملاً نچسب می باشند ضمن اینکه اگر قبلاً از آنها استفاده کرده اید باید کاملاً و به طور تمیز آنها را بشویید تا هیچ اثری از چربی در درون آن باقی نماند و آنها را به طور کامل خشک کنید. اگر اگر قالب نچسبد در دسترس نداشتید می توانید در کف قابلمه یک کاغذ بدون آن که آن را چرب کردن کنیم بگذاریم.

پایه بسیاری از کیکها، کیک اسفنجی و کیک چای می باشد که بسیار نرم و خوشمزه و البته مقوی می باشد که می توانید از آن برای عصرانه استفاده کنید. برای آن که بتوانید کیک اسفنجی نرم خود را به راحتی از قالب بیرون بیاورید به محضی که آن را از فر بیرون آوردید قالب را به شکل برعکس بگذارید و آن را تا زمانی که کیک کاملاً سرد نشده برعکس نگه دارید. به این روش است که به راحتی کیک از قالب جدا می شود. همچنین این کار باعث می شود که سلولهای هوا از داخل بافت کیک کشیده بشوند و سبب حفظ رطوبت آن بشوند. البته اگر شما دارای قالب نچسب هستید دردسر زیادی برای بیرون آوردن کیک ندارید ولی باز هم برای حفظ رطوبت آن بهتر است که آن را برعکس کنید.مراحل هم زدن زرده نیز بسیار مهم می باشد و باید از زمانی که به رنگ کرم در بیاید و پف کند آن را هم بزنید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.