تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹
کد خبر : 41168

قهرمانی ناهید کیانی در تورنمنت پاکستان/ نعمت زاده نقره گرفت

قهرمانی ناهید کیانی در تورنمنت پاکستان/ نعمت زاده نقره گرفت

به گزارش ایسنا،  پنجمین دوره تورنمنت آزاد تکواندوی پاکستان (G۲) به میزبانی شهر اسلام آباد با حضور ۳۱۵ تکواندوکار از جمعه آغاز شده است و امروز شنبه ۱۳ آبان ماه در روز دوم ۲ نماینده ایران به دیدار رقبای خود رفتند که حاصل آن کسب ۲ نشان خوشرنگ طلا و نقره شد. در وزن ۵۳- کیلوگرم، تیم ایران

به گزارش ایسنا،  پنجمین دوره تورنمنت آزاد تکواندوی پاکستان (G۲) به میزبانی شهر اسلام آباد با حضور ۳۱۵ تکواندوکار از جمعه آغاز شده است و امروز شنبه ۱۳ آبان ماه در روز دوم ۲ نماینده ایران به دیدار رقبای خود رفتند که حاصل آن کسب ۲ نشان خوشرنگ طلا و نقره شد.
در وزن ۵۳- کیلوگرم، تیم ایران ۲ نماینده داشت که ابتدا ناهید کیانی استراحت کرد و سپس «نادیرا اخمتووا» از قزاقستان را ۲ بر صفر پشت سر گذاشت و با همین نتیجه نیز از سد نماینده پاکستان گذشت. کیانی در دیدار فینال نیز مقابل «مبینا نعمت زاده» دیگر نماینده ایران در این وزن به برتری رسید و صاحب عنوان قهرمانی شد.
«مبینا نعمت زاده» نیز دیگر نماینده ایران در سمت دیگر جدول ابتدا با قرعه استراحت رو به رو شد؛ سپس «مگاواتی» عنواندار بازی‌های آسیایی از اندونزی را ۲ بر صفر شکست داد و با همین نتیجه نیز برابر «دنیا ابوطالب» از عربستان سعودی پیروز شد. نعمت زاده در فینال با واگذاری نتیجه در ۲ راند مقابل «ناهید کیانی» به نشان نقره بسنده کرد.
مینو مداح به عنوان سرمربی در این رقابت ها حضور داشت. 
 نفر اول هر وزن در این رقابت‌ها در راستای ارتقای امتیازات المپیکی خود ۲۰ امتیاز دریافت خواهد کرد.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.