تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹
کد خبر : 25709

با شغل مورد علاقه ام ثروتمند شدم

با شغل مورد علاقه ام ثروتمند شدم

هیچ وقت فکر نمیکردم بتوانم شغل دوم انتخاب کنم تا اینکه به پیشنهاد یکی از دوستان وارد عرصه ی تجارت در زمینه سیب شدم، نه تنها شغل اول خود را از دست ندادم بلکه درآمدم هم چندین برابر شد. سیب گلاب قرمز برای صادرات سیب گلاب قرمز  نکاتی مهم است که هر بازرگان باید بداند،

هیچ وقت فکر نمیکردم بتوانم شغل دوم انتخاب کنم تا اینکه به پیشنهاد یکی از دوستان وارد عرصه ی تجارت در زمینه سیب شدم، نه تنها شغل اول خود را از دست ندادم بلکه درآمدم هم چندین برابر شد.

سیب گلاب قرمز

برای صادرات سیب گلاب قرمز  نکاتی مهم است که هر بازرگان باید بداند، اولین نکته رعایت استاندارد و انجام تمام مراحل قانونی آن است به علاوه اینها از مرحله سفارش تا تسویه و بارگیری محموله و ارسال دریافت سیب درختی در کشور مبدا و مقصد همگی اینها باید طبق قانون پیش برود، کشور عراق، عمان، امارات و روسیه  هر ساله پیشنهاد خرید سیب را به ایران می دهند برای همین  هر سال حدود هزاران تن سیب از کشور ایران خارج و به کشور های دیگر ارسال می شود.

بهترین کشورهای صادر کننده سیب درختی چین، ایتالیا، شیلی، فرانسه است و اما برترین وارد کننده ها آلمان، انگلیس، روسیه، هند و مکزیک نام دارند. سیب گلاب جزء خانواده سیب‌ها محسوب شده و یک میوه تابستانی به شمار می‌رود.

این سیب بسیار خوشمزه و خوشرنگ بوده و دارای مزایای سلامتی زیادی است.

انواع سیب گلاب در شهرستان کهنز، تربت حیدریه،شهریار، اصفهان و شیراز کشت شده و طعم فوق العاده‌ای دارند.

سیب گلاب دارای ترکیبات ارزشمندی مانند آنتی اکسیدان، ویتامین A، ویتامین‌های گروه B، ویتامین C، پتاسیم، فسفر، آهن و کلسیم است.

پوست سیب گلاب نسبت به سایر سیب‌ها ضخیم‌تر بوده و به همین دلیل عطر خود را بیشتر حفظ می‌کند.

سیب درختی بنفش

نمونه ای دیگر از انواع سیب با عنوان سیب درختی بنفش و سیب استخوانی تو سرخ موجود است که ریشه اولیه این گیاه در اروپا کاشت شد به همین دلیل به آن درخت سیب خاص انگلیسی می گویند.

این میوه مانند دیگر نمونه های سیب از شکل گردی برخوردار می باشد؛ اما بر خلاف نمونه های دیگر سیب، دارای گوشتی سرخ می باشد که به گوشت خونی نیز معروف است.

اصلیترین دلیلی که این محصول را از دیگر نمونه های سیب متمایز نموده است، رنگ گوشت آن است.

ارتفاع درخت این محصول نسبت به دیگر نمونه های سیب بسیار کوتاهتر بوده است حتی نمونه های آن به صورت درختچه بوده است.

وزن این نمونه از میوه ها بین 170 تا 190 گرم می باشد و به طور کلی می توان گفت که هر 5 تا 8 عدد از این میوه در حدود یک کیلوگرم است.

سیب درختی برای اسهال

همانطور که می دانید سیب درختی برای اسهال به صورت رنده شده با عسل بسیار مفید و پرکاربرد است زیرا آنهایی که مشکل معده دارند و از آن رنج می برند یکی از بهترین گزینه ها برای رفع مشکلات معده و گوارش می باشد که با ترکیب این دو می توان مشکل مورد نظر را حل نمود.

 همچنین برای پاکسازی روده و معده بکار می رود که در حقیقت کسانی که دچار مشکلات معده شده اند با خوردن منظم آن می توانند بدون مصرف داروهای شیمیایی به بیماری خود پایان دهند که از مزیت مهم این محصول محسوب می گردد و افراد از آن بسیار استفاده می کنند. سیب را می توان برای برطرف کردن اسهال حتی برای کودکان بکار رود. بدین منظور سیب را باید رنده کرد و استفاده نمود.

خوردن سیب یبوست را برطرف می کند و برای خستگی مفرط مفید است.

مطالعات انجام‌شده نشان می‌دهد که سیب باعث افزایش حرکات روده شده و به درمان بیماری یبوست کمک می‌کند

چرا که این میوه دارای فیبر بالایی می باشد. سیب ازجمله میوه‌هایی است که برای درمان اسهال مفید است.

سیب منبع خوبی از کلسیم، منیزیم و پتاسیم است.اما سیب سبز اسیدی تر از سیب قرمز است

و ممکن است موجب افزایش علایم ریفلاکس اسید شود.مصرف منظم سیب به حرکاتروان روده کمک می کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.